UnCripple Xbox360 HD

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LusKereN
    ja Hayes ??? Det er jo gamle nyheder du kommer med der ? Der er allerede sket meget siden da...


    jeg læste 1. post og gav en tutorial, nothing more or less...

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Godt at høre du fik det til at køre. Du kunne evt. smide et link til en guide eller fremgangsmetode inden du lukker tråden. :cheers:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Nu er det ikke min tråd, så jeg lukker den ikke ;) En guide siger du.. Det er bare at søge "uncripple xbox 360" på google, så skal du nok finde noget du kan bruge.. Jeg kan ikke lige sidde her og lave en guide, for der er flere forskellige tools osv man skal have fat i, og der er forskellige versioner af xbox'en osv osv.

  • Selv tak LusKereN. Jeg er glad for at vi kunne hjælp af. Den virker 100%
    Jeg har lige være ud og købet et 250 gb hd og fik den flashet så den køre nu med et 250 gb disk som koster 350.-


    Jeg fik også alle mine data med over fra min gamle hd ved at bruger Xplorer360...man skal bruger 2 forskelig version da der findes en til 120 gb og 250 gb.


    god jul og godt Nytår til alle.