Kessler kampen 21. Nov 2009

  • er der nogen der kende nogle websites hvor man kan se kampen, troede showtime stod for det men synes ikke jeg lige kunne gennemskue det, har alm grundpakke med yousee. uden nogen digiboks eller andet lir så kan ikke lige tage alm. pay per view.


    har kigget lidt på en side der hedder watchboxing.net som umiddelbart virker god nok, men er ikke sikker. nogen der kender den?


    det gør ikke noget hvis tjenesten koster lidt ,(self helst gratis) men skal jo også være lovligt..


    kan også huske nogle der under calzaghe-kampen (el. hvad han nu hedder), streamede det online, altså private der gjorde det så andre kunne se det gratis, men ved ikk om det er en hel lovlig model.


    any help appreciated..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66
    Kampen bliver hvis sendt på sputnik og det koster 29 kr for 24 timer :)


    What 4 real?.. virker lidt sindsygt når den ellers plovmand på pay per view???


    synes ikk jeg kan se noget om kampen på sputnik...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hfriis


    What 4 real?.. virker lidt sindsygt når den ellers plovmand på pay per view???


    synes ikk jeg kan se noget om kampen på sputnik...


    Der står noget optakt osv til kampen så mon ikke den kommer op.


    Hørte fra nogle gutter på mit kørekort hold da de også skulle se det online det var hvis en 50 de måtte smide kan dog ikke lige huske hvor henne af.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66
    Der står noget optakt osv til kampen så mon ikke den kommer op.


    Hørte fra nogle gutter på mit kørekort hold da de også skulle se det online det var hvis en 50 de måtte smide kan dog ikke lige huske hvor henne af.


    Den der tror jeg ikke på.
    Men det er meget muligt at den kommer her på streamet tv:
    http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=56609%E2%88%82=sports
    Kræver man melder sig ind men det er gratis.
    Hvor god kvaliteten blir ved jeg ikke men jeg så den kamp han boksede imod joe calzaghe og det kunne da ses, fik det meste med selvom man røg af serveren engang i mellem.
    Fik det jo gratis.

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate


  • Sikkert også bare mig som har hørt forkert :)

  • TV2's Live fra bremen giver 1 måneds gratis sputnik basic, og så ville jeg lige dele tippet med jer! Big Grin


    1. Send en sms med teksten 'bremen' til 1234
    2. Gå ind på http://sputnik.tv2.dk/buy/pay?productid=2
    3. Vælg Sputnik Basis (1 måned)
    4. Log in eller opret dig som bruger
    5. Vælg værdikupon som betalingsmåde, og indtast den 11-cifrede kode, du fik på sms.


    Kilde: Facebook.


    ?


    Edit: Ahh skál man bruge GULD for at se live? så er det lidt udueligt :D



  • du er godt klar over det er ulovligt ?

  • men er der nogen der kender en pay pr view side... hvor man skal betale fordi gider ikke alt det gratis lort hvor halvdelen ikke virker.... kunne godt bruge et link eller to

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK
    du er godt klar over det er ulovligt ?


    Vis mig hvor det står i en lov? Så vil jeg overveje at lade vær som det retskafne menneske jeg regner mig selv som at være. :razz:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Vis mig hvor det står i en lov? Så vil jeg overveje at lade vær som det retskafne menneske jeg regner mig selv som at være. :razz:


    Nu skal jeg ikke kunne sige hvor i loven det står, men er temmelig sikker på at det ikke er lovligt og steame PPV tv live ud på nettet så andre kan se det gratis..


    Men var da egentlig en skod kamp.. :S


    Der var mere holden fra Wards side end jeg længe har set i en kamp, synes det ødelagde alt boxningen.

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW



  • Ja det var der godt nok, og så alle de headbumps Ward gav, tror ikke det bare var uheld?
    Det var jo grunden til Kessler fik flænset begge øjenbryn.


    Men tror nu Ward havde vundet uanset, så ikke ud til det var Kesslers dag..

  • Jeg er hvertfald glad for jeg ikke gav de 499 kr for den kamp.
    jeg er stor fan af mikkel men han bruger simpelthen ikke beskidte tricks selv.
    Tror de får svært ved at sælge de næste kampe til den pris.
    Kessler er vel ligeglad, han er garanteren samlet purse på de 3 kampe på ikke under 40 millioner danske kr.

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Nok meget rigtigt Baloo :)


    Men synes så også det er ret fedt at der er en dansker i SuperSix som ikke har behøves at bruge beskidte tricks for at komme derop..


    Synes bare det er lidt skam at man slipper væk med at gøre sådan.. Var jo også lidt det samme med Brian i sin tid hvor han blev ved med at lave nyre hugs for at nedlægge sin modstander..


    Hvor er fair play? :boxed:


    :oops:

  • kampen var godt nok pinlig synes jeg, kessler boksede virkeligt elendig synes jeg, kessler kan gøre det bedre end hvad han gjorde i denne kamp, det er jeg sikker på. ward han brugte bestemt nogle beskidte tricks, og da også dårlig han ikke ikke fik nogen advarsler, og de dybe flænger kessler fik var da bestemt grundet de skaller ward langede ud. men selvom ward ikke havde brugt beskidte tricks, så tror jeg stadigvæk kessler havde tabt.

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z