Hej Alle på Tweak
Jeg står og skal ha et nyt spil men kan ikk rigtig finde noget som jeg virklig gider spille håber i kan hjælpe
Har lige klaret
Caal of duty modern warfare 2
Gta IV
Og det skal være noget i den stil..
Købte far cry 2 igår og det skal ikk være sådan noget
Håber i kan hjælpe mig for jeg er helt på bar bund..
Hjælp til og finde et godt spil??
-
-
Skal lige sige har os S.t.a.l.k.e.r clear sky og det gider jeg heller ikk spille..
-
Batman Arkham Asylum?
-
ja batman er meget godt, elsker snige mig rundt og dele bøllebank ud, når du har klaret modern warfare 2 har du vel også klaret modern warfare 1 og world at war (og alle de andre udbredte spil som crysis, warhead osv)?
-
hfriis: Nej jeg har kun det ene spil da det er noget nyt at jeg er begyndt og spille pc igen...
Det Batman ligner ikke noget jeg sådan rigtig har lyst til og sidde og spille... -
Hvis du har en PC der kan trække det, så er Crysis helt klart et rigtigt fedt spil.
Og så koster det ikke ret meget mere..
CoolShop har det på lager igen fra på tirsdag til 79,- inkl. porto.Og Crysis: Warhead kan fås for 175,- inkl. porto.
Men de kræver jo lidt af din PC.
Den skal være rimelig kraftig for at kunne trække det pænt. -
en gammel spand kan også trække Crysis Bubbi
min klare det sq fint og den er ikk noget vildt
man kan også bare købe Crysis Maximum Edition, der er de begge med
men hva med et godt gammelt spil som Quake II det går man da aldrig galt i byen med
eller lidt nyere som Doom3 eller Quake4
eller det nye Wolfenstein
eller hva med Bioshock (der er vidst en 2'er på vej
)
-
Jeg er ikke så meget til sådan nogen fremtidspil eller hva man nu kan kalde dem desværre..
Sad og så på et der hedder Arma II er der nogen af jer der har prøvet det?? og om det er pengene værd?? -
Hvis du er til 2. verdenskrig så SKAL du spille Call of Duty: World at War.
Jeg synes selv det er meget bedre end Modern Warfare 1.QuoteOprindeligt indlæg af BPM
en gammel spand kan også trække Crysis Bubbimin klare det sq fint og den er ikk noget vildt
Hehe ok.
Nu spillede jeg selv Crysis i 1920x1200 med alt på very high og 16xAA, og det er sgu noget der trækker tænder ud..
Selv på min PC. -
OKay jamen ja det er sådan nogen krigsspil jeg hælder mest til..
så må jeg ud og prøve det world at war nu det vel ikke det samme som modern warfare 2 hvor man kan gennemføre singel player delen på en dag?? -
Har lige været inde og se nogen film om det call of duty det blir det
Jeg takker mange gange for hjælpen og forsat go dag herfra.. -
godt valg CoD world at war er også rigtig fedt, maser af fede filmsekvenser mens banerne loades, og hvis du er bange for at gennemføre single playeren på en dag så smider du bare sværhedsgraden op på veteran, så får du dælme tæsk
gik i gang med at gennemføre på veteren efter jeg havde spillet det på hardened, men efter 4 missioner hvor jeg mindst havde været død 15 gange i hver mission stoppede jeg ligesom med det.glæd dig til tank missionen hvor man er russer og kører rundt til den fedeste stemningsmusik og nakker små stakkels tyskere... et andet nemt spil med masser sjove gadgets er frontlines fuel at war, det er dog ikk særlig svært, men er et nogenlunde nutidigt krigsspil. og det er billigt, du ska bare lige hente 2gb patches/updates, ikk så snildt skruet sammen.
-
Ha okay det må jeg prøve så
Okay ja jamen det lyder jo til og være et fedt spil det er modern warfare os men er ikk så meget til og spille online det er jeg sku for dårlig til endnu
Men tak for hjælpen alle sammen -
Spil Multiplayer i codmw2..
Der er titles, emblems PRESTIGE MODE efter level 70... Og alt muligt andet.