Mac vs Windows 7

  • Mange år siden jeg selv har siddet ved en Mac, men generelt kan de to styresystemer vel ikke rigtigt sammenlignes? Enten er man til Mac eller også er man ikke..


    Men hvad er du interesseret i at vide? Afviklingshastighed, loadtider, stabilitet?

  • Hvordan/hvor hurtigt de afvikler programmer som adobes aftereffects og andre video redigerings redskaber. og stabilliteten er også vigtig.


    Den tid det tager at lave den færdige film afhænger vel i større grad af procesorren end af styresystemet??
    Der udover vil jeg jo også mene at man betaler mere for at have et halvspist æble på sin skærm, ville man få en bedre maskine hvis man købte et windows system?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sajo
    Hvordan/hvor hurtigt de afvikler programmer som adobes aftereffects og andre video redigerings redskaber. og stabilliteten er også vigtig.


    Den tid det tager at lave den færdige film afhænger vel i større grad af procesorren end af styresystemet??
    Der udover vil jeg jo også mene at man betaler mere for at have et halvspist æble på sin skærm, ville man få en bedre maskine hvis man købte et windows system?


    stort set identisk :) du nok få mere regnekraft i en windowspc men så i mine øjne dårligere styresystem, og mulighed for hardwarekonflikter osv :)