Hvilket Memory card skal jeg vælge?

  • Hvilket kort, vil i mene er hurtigt og stort nok til Casio's kamera Casio EX-F1?
    Jeg har kigget på dette, men er kommet lidt i tvivl om størrelsen, når man også vil optage i "Full HD"
    http://www.edbpriser.dk/Produc…l+HC+%E2%80%93+8GB&sp=all

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Jeg bruger selv deres extreme 3 cf kort til hd video i min 5d2 og den laver vist lidt større filer. Tror det der er fint nok, men hvis pris forskellen ikke er så stor så snup et extreme 3.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • som sagt er extreme 3 ganske fint til full HD men jeg faktisk ikke sikker på at det kan følge med i længden hvis du køre highspeed video i længere tid.

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Okay, så bliver det Extreme III versionen. Hvis det ikke er hurtigt nok , så må jeg vel invistere i et nyt, hurtigere kort så. :crazyeyes:

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_