Modern Warfare 2, krav?

Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz

Ja, det er ved at tage overhånd... synd når spillet er så tissegodt som det er ;(

Synes ikke det er så slemt, jeg har ihvertfald kun oplevet at der skulle skiftes host 3 - 4 gange og aldrig at spillet er droppet. Kan ske jeg har været heldig :crazyeyes:

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Det sker desværre også ret ofte på Xbox'en..
    Jeg har oplevet flere gange hvor "den" har brugt 20-30 sekunder på at finde en ny host,
    hvorefter den bare smider os alle ud og skrive gamelobby closed.

Jeg er mega skuffet over MW2's multiplayerdel.
    Der kunne Infinity Ward godt have lært lidt af Treyarch.
    Der er ingen Lobby Leaderboard, der er ingen stats og leaderboards for de forskellige game modes (endnu).
    I CoD:WaW kunne man se stats for hvert enkelt våben, hvor mange skud man havde skudt, hvor mange man havde ramt med, og faktisk også hvor på kroppen man havde ramt.

Og alt det pis med game chat i stedet for party chat.

• Når jeg skal spille med venner den den hoppe ud af serverne 4-5 gange. når vi er ved at gå ind i en Nogen gange smidder den kun 1 af os ind.

Er det kun mig der oplever at jeg at jeg kan stå og skyde også gå i dækning bag en stor væg også blev jeg nakket. Men så jeg ser det igen. Er jeg ikke gået væk. Jeg ved ikke om det skyldes lag.

Oprindeligt indlæg af JuiCe

Synes ikke det er så slemt, jeg har ihvertfald kun oplevet at der skulle skiftes host 3 - 4 gange og aldrig at spillet er droppet. Kan ske jeg har været heldig :crazyeyes:

Ja det samme her, syntes folk piver lige lovligt meget, det skete lige så tit at man laggede eller blev smidt af i COD4 på en dedikeret server.

OT: Skulle den her tråd ikke ha ligget i COD foraet?

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Ja det samme her, syntes folk piver lige lovligt meget, det skete lige så tit at man laggede eller blev smidt af i COD4 på en dedikeret server.

OT: Skulle den her tråd ikke ha ligget i COD foraet?

Hehe nu var pointen da tråden først startede, bare at høre hva spillet havde af requirements, og egentligt at lukke den bagefter, men så gik der mega debat i den :) :)

Har flyttet den...

MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2

_TOOL - LATERALUS_

Rettet en gang, sidst af Lamajuice ().

• Kan følgende tage Cod mw2?

Intel Pentium Dual Core T4400 (2,2 GHz)
    17,3" HD+ skærm med CineCrystal (1600*900)
    4 GB DDR3 ram og 320 GB SATA harddisk
    DVD-brænder
    100/1000 Mbit netkort og trådløst netkort (b/g/n)
    NVIDIA GeForce G 210M med 512/2304 MB og HDMI
    Kortlæser, Crystal Eye Webcam
    6-cells batteri
    Microsoft Windows 7 Premium

er mest i tvivl med Grafik kortet, men den kan vel godt køre det?

• har du ikk en mate der har MW2,? så bare få ham til at logge på med hans steam og prøv det. det er den mest sikre vej...