synes dog det værste for mig (ps3) er at geværet er så stort

CoD Modern Warfare 2, hvem er klar?
-
-
Så har jeg også lige fået prøvet singeplayer delen. Hvis der er nogle stykker som kan give god for multiplayer delen, så hiver jeg det ned fra steam her i dag
-
Oprindeligt indlæg af Phoque
Så har jeg også lige fået prøvet singeplayer delen. Hvis der er nogle stykker som kan give god for multiplayer delen, så hiver jeg det ned fra steam her i dagDet kan jeg helt sikkert sige god for, syntes det er super med alle de perks og killstreak bonuser
-
Jeg præsterede lige at få en killstreak på 30 igår, med en dejlig apache helicopter. Ærgrede mig godt nok over at jeg ikke have valgt en tactical nuke
-
Oprindeligt indlæg af czepluch
Jeg præsterede lige at få en killstreak på 30 igår, med en dejlig apache helicopter. Ærgrede mig godt nok over at jeg ikke have valgt en tactical nukeUdemærket
Kan også godt li 130´eren og så bare bombe løs, den kan man også få et par stykker med
-
Oprindeligt indlæg af dasjap
Udemærket
Kan også godt li 130´eren og så bare bombe løs, den kan man også få et par stykker med
Ja, og i 130'ern kan man jo skifte mellem 3 forskellige slags ammo, hvis du ikke allerede ved det?
Jeg har også prøvet at blive udsat for en EMP en gang, det ser godt nok fedt ud når der bliver smidt sådan en. -
Oprindeligt indlæg af dasjap
Skal hente mit kl 14 i den lokale 2tal, coolshop er åbenbart begyndt at bruge gls og 2tal er åbenbart pakke central her i byenDe bruger den lokale frisør I aabybro - det føltes helt forkert at samle et spil op til duften af voks
-
Oprindeligt indlæg af czepluch
Ja, og i 130'ern kan man jo skifte mellem 3 forskellige slags ammo, hvis du ikke allerede ved det?
Jeg har også prøvet at blive udsat for en EMP en gang, det ser godt nok fedt ud når der bliver smidt sådan en.Det havde jeg ikke engang opdaget, skifter man bare på den samme som man skifter våben? Har ikke selv oplevet en EMP endnu.
-
Oprindeligt indlæg af Illanair
De bruger den lokale frisør I aabybro - det føltes helt forkert at samle et spil op til duften af voks
Ja det kan jeg godt forestille mig, det er lidt mere normalt at hente det i en elektronik forretning som jeg
-
Nogen der ved hvad man skal gøre på taget af den bygning der i det første kvarters spil.? har flyttet maskingeværet, samlet 4 bærbare og sat miner ud-men blir bare ved at flyves faldskærme ned udenom, uden for skudvide.. og sker intet andet---- kan ej komme videre SUK
-
Så har jeg også været ude at handle lidt ind xD
I morgen er det første på planen at lægge Windows 7 ind på bærbaren og så lidt Modern Warfare 2