Godt nyt til piraterne!!! :D

Oprindeligt indlæg af dna

Det er nu ikke lige sådan mange tænker. De ser det bare som en mulighed for at få et gratis spil (eller hvad det nu er).

Anders

http://politiken.dk/kultur/musik/article823476.ece

Den her artikel siger faktisk det modsatte (undersøgelsen omhandler dog køb/download af musik, men princippet burde være det samme). Dermed ikke sagt at jeg er for pirateri, men vil da gavne debatten, hvis der kom noget faktuelt på bordet i stedet for de hersens jeg-tror-udsagn (-:.

Oprindeligt indlæg af Maleficus

Hvad har det med en lovændring at gøre?

Og hvem havde du tænkt dig skulle lave arbejdet?

Jamen det har jo vist sig ved by- og landsret, at en sammenligning af screendump og ip-adresse ikke er tilstrækkeligt bevismateriale. Så en lovændring kunne være at lempe kravene for bevisførsel ved pirateri-sager - eller som jeg nævnte tidligere at indføre three-strikes-and-you're-out-modellen i Danmark.

Arbejdet? Hvis du mener behandling og vedtagelse af lovforslaget er svaret Folketinget (-:

Oprindeligt indlæg af huba_99

Jamen det har jo vist sig ved by- og landsret, at en sammenligning af screendump og ip-adresse ikke er tilstrækkeligt bevismateriale. Så en lovændring kunne være at lempe kravene for bevisførsel ved pirateri-sager - eller som jeg nævnte tidligere at indføre three-strikes-and-you're-out-modellen i Danmark.

Arbejdet? Hvis du mener behandling og vedtagelse af lovforslaget er svaret Folketinget (-:

Det var jo et eller andet sted det jeg mente med det..

Kan et eller andet sted godt se APG på denne side.. for alt der har med IT at gøre kan jo manipuleres på den ene eller anden måde.. Og man er jo kun dømt indtil modsatte er bevist :)

Men en verden som idag så er det hele jo næsten blevet for nemt, f.eks. med Youtube.. Det er jo så nemt at hente en sang derfra hvis man har lyst til det.. du googler blot bare "How to download from Youtube" og vupti..

Dog bryder jeg mig ikke om APG's handle måde over for forældrene i sin tid, da de lavede deres åh så nice søge program som skulle fortælle om ens børn havde ulovligt musik på deres computer, også sladrede den også lidt til APG sammentid med, selvom de sagde den ikke gjorde :)

Anyway nok om det :D Vi ser nok hvad de finder ud af inde på christiansborg om nogle års tid debat :P