Info til WoW brugere, scam mail under vejs..

• (Ny Scam mail neden under)

Vil lige udnytte chancen for da jeg lige har modtaget sådanne en fin mail, til at advare andre :)

• Hej igen gutter.

Så er der endnu en scam mail derude, denne var godt nok mere opsigt vækkende pga. email der er blevet brugt.

Og da jeg har fornyligt har været udsat for hacker angreb på min account, tænkte jeg at de nok havde en grund til at suspecte mig for dette.

Men når du besvare ændre emailen sig til: wowaccountadmin@accountadmin-blizzard.com<wowaccountadmin@accountadmin-blizzard.com>;

Så pas godt på, de er sq lidt frække de scammers efter hånden...

*God bless the Blizzard Authendicator*

• God lille tommefinger regel at huske på; Blizzard vil ALDRIG - og de har sagt det gentagende gange - ALDRIG spørge om dit password.

Så lige så snart man ser det i mailen burde det være nok til at indse at det er en scam mail

- Just my 2 cents

Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
    2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
    Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
    Gigabyte GA-EP35-DS3
    Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM

Oprindeligt indlæg af Dropz
    God lille tommefinger regel at huske på; Blizzard vil ALDRIG - og de har sagt det gentagende gange - ALDRIG spørge om dit password.

Så lige så snart man ser det i mailen burde det være nok til at indse at det er en scam mail

- Just my 2 cents

Helt rigtigt, nu læste jeg også kun det første.. og havde sådan set overset det der med account name/password, det var jo morgenstund da jeg opdagede det :)

• En anden ting er også at blizzard aldrig ville sende en sådan mail. Hvis de har mistanke om at en person prøver at sælge sin account vil de ikke sige noget før ens account er banned.

Man kan sige blizzards metoder kan være tvivlende til tider. Har en ven, som fik powerleveled hans char, og en dag prøver han så at logge ind på sin account, hvorefter han bare fik en login besked om at hans account var suspenderet i 72 timer. Han havde så også fået en mail hvor der stod at hans account var blevet suspenderet pga brud på deres terms of use. Der var ikke nogen forklaring på hvad han var blevet banned for, men han kendte jo grunden.

For at sige det kort: Blizzard banner en og fortæller bagefter bare at man har gjort noget forkert.