Hjælp til at finde sang! :)

  • Hej alle sammen :)


    Jeg sad og så reklamen for Sensation - Wicked Wonderland cd'en på fjernsynet, og kunne ikke huske hvad de sange de spiller i den hedder :) Her er et link til reklamen: http://www.youtube.com/watch?v…_50&feature=youtube_gdata


    Vil specielt gerne have at vide hvad den sang som starter ved 0:16 hedder, og hvis der er nogle som kan nævne alle sammen, vil jeg være en lykkelig mand! :)


    EDIT - Nu har jeg lige hentet CD'en på TDC Play, men kan stadig ikke finde den sang de spiller ved 0:16 i den reklame :)


    På forhånd tak.


    /Kristian Flindt

  • Det ser ud til at Skiverne er lagt på iTunes så hvis du tager et kig i deres store kan du høre previews af det hele. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Det ser ud til at Skiverne er lagt på iTunes så hvis du tager et kig i deres store kan du høre previews af det hele. :)


    Hehe ja, kan se jeg har lavet edit lige samtidig med din post :)


    Men kan ikke engang finde den på CD'en, selvom jeg har hentet den fra Play nu :S

  • Har fundet ud af nu at det er "Calvin Harris - I'm Not Alone".


    Men underligt nok kan jeg stadig ikke finde den på CD'erne :crazyeyes:


    Det må være et mix af en slags...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque
    Har fundet ud af nu at det er "Calvin Harris - I'm Not Alone".


    Men underligt nok kan jeg stadig ikke finde den på CD'erne :crazyeyes:


    Det må være et mix af en slags...


    Ja, det er også rigtigt. Men synes bare musikken stammer fra tidligere (hellere ikke unormalt).

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK
    det er Calvin Harris I'm Not Alone i deadmau5 remix :)


    Mange tak! :) Vil lige tage et lyt til den! :)


    Men stadig mystisk at den ikke er at finde på CD'en :crazyeyes: