Hvilken CPU Køler?

  • Hej TWEAK!


    jeg skal have en ny CPU køler til min AMD Phenom II X4 955.
    det er en AM3 platform.


    Krav:
    Den skal være billig
    Den skal kunne holde min CPU kold når jeg OC'er den og når den er under full load.


    Vil max. give 300kr. incl. fragt (+/- 20kr.)
    har kigget på Arctic Freezer Rev. 2 og OCZ Gladiator Max

  • Køb en anden, det er ikke de bedste du har tænkt på. Må den kun koste op til hvad?

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66
    Du kan læse en anmeldelse af OCZ's gladiator max her


    Den er rigtig fin og især til prisen :)


    den er fremragende til prisen vil jeg sige.. mine temperature faldt over 20grader pr kerne i forhold til box køler, lidt bøvlet installation dog, medmindre det bare er mig der har fede fingre :$

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Så er der lige ryddet lidt op i tråden, og jeg vil for en gangs skyld lige minde både trådopretten og dem der har skrevet knap så pæne indlæg om en lille ting ;)


    Herinde sætter vi pris på en ordentlig tone, men det kræver selvfølgelig noget af begge parter. Vi har en del brugere herinde, der besidder en enorm viden, men hvis man gerne vil have kvalificeret hjælp, så er man også nødt til at komme med et kvalificeret oplæg. Det betyder bl.a., at hvis man vil have hjælp til at vælge imellem to eller flere produkter, hvad enten det drejer sig om en ny CPU køler eller samling af en ny PC m.v., så start med at linke til dem i det første indlæg.


    Ja, de fleste kan godt selv finde et produkt eller to frem, men det er et spørgsmål om hvor besværligt det skal være at hjælpe andre. Og hvis spørgeren ikke har gidet gøre sig bare en smule umage, hvorfor skal dem der kan besvare spørgsmålet så gøre?


    Så det er et fælles ansvar for os alle at sørge for, at omgangstonen forbliver ordentlig, og at man altid kan få hjælp til de problemer man nu støder på når der skal købes nyt udstyr m.v. Og en ordentlig omgangstone består så hverken af at kalde folk det ene eller det andet eller af at henvise folk til Google fordi de beder spørgeren om at gøre det indledende arbejde ordentligt - så er det forhåbentlig sat på plads.


    Og skulle der være nogle kommentarer til dette indlæg, så foregår det via PM ;)