Uge 42-43: Din Fritid

  • Hey folkens...


    Har valgt Din Fritid, til denne opgave, da jeg syntes at Efteråret godt lige kunne vente 14dage, ås der rigtig kommer forskellige farver frem på træerne og bladene flyder over det hele :)


    Men Din Fritid, er jo bare hvad du får tiden til at gå med, arbejder med eller hvad du nu har lyst til at vise frem..
    Dette er et meget åbent emne, da alle laver noget Forskelligt jo :)



    Men glæder mig til at se jeres billeder


    Tænk over hvad i gerne vil Opnå, og prøv jer så frem.


    Der er en del gode guids her og på _WHAT_'s blog..


    Tænk over hvad i gerne vil opnå inden i går ud og fotograferer !!


    REGLERNE HUSK DEM NU
    * Max B:735 x H:600px
    * EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs Theis' blog)
    * Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size
    * Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører
    * Kun et billede pr. person i hele tråden, post kun det billede du deltager med
    * Billedet må være behandlet men ikke en collage af flere billeder eller tegnede elementer.




    Uge 42-43: Din Fritid



    Husk at gi jeres forslag til Emner her

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dwmc
    http://i732.photobucket.com/al…0photoopgave/madtweak.jpg


    en ordentlig gasng 70ser farver i gryden :-)
    en opskrift fra den nyere jamie bog som smager ganske fantastisk...


    hygge vh dwmc


    Føj det ser faktisk nasty ud hehe...
    Tror min kommenatrt kommer til at lyde som ngoet i stil med:
    Usmageligt hehe... :P (jeg tænker ikke på mad med det samme når jeg ser det der :) But that is just me :roller: )

  • det ser enormt brunt ud når man laver det men den får også lige 40 min i ovnen uden låg på så dejlig sprød kylling med cherry tomater uden skind og kartofler ...
    det er ret mums :-)
    og hvis det ikke skulle være mad så ville det bare blide et intet sigende foto af en masse lper :-) man er vel lidt samler hehe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dwmc
    det ser enormt brunt ud når man laver det men den får også lige 40 min i ovnen uden låg på så dejlig sprød kylling med cherry tomater uden skind og kartofler ...
    det er ret mums :-)
    og hvis det ikke skulle være mad så ville det bare blide et intet sigende foto af en masse lper :-) man er vel lidt samler hehe


    Hehe :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Toby


    Føj det ser faktisk nasty ud hehe...
    Tror min kommenatrt kommer til at lyde som ngoet i stil med:
    Usmageligt hehe... :P (jeg tænker ikke på mad med det samme når jeg ser det der :) But that is just me :roller: )


    Tror bare at jeg er så træt af Toby's platte kommentarer, og mangel på kunstnerisk viden, at jeg dropper den her konkurrence ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af svedel77


    Tror bare at jeg er så træt af Toby's platte kommentarer, og mangel på kunstnerisk viden, at jeg dropper den her konkurrence ...


    :pokey: Sorry, men det var dog en latterlig kommentar at komme med til Toby.. :S
    Synes du skulle deltage med billeder og tage imod kritikken/hjælpen der bliver givet i denne del af forummet.


    Men føj hvor ser det mad ikk lige særlig godt ud, generelt er jeg ellers glad for mad, så håber det smager bedre end det umiddelbart ser ud.. =P

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW


  • Dejligt billede, ugens foretrukne uden tvivl :)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af svedel77


    Tror bare at jeg er så træt af Toby's platte kommentarer, og mangel på kunstnerisk viden, at jeg dropper den her konkurrence ...


    OMG... normalt plejer jeg at kunne holde mig, men desværre ikke her... Der skal åbenbart ikke meget til at gøre dig gnaven, og di er sq da hurtig på aftrækkeren... i mine øjne, barnlig... Men dig om det...


    Nu er det sådan, at jeg nu godt tror at dwmc godt kan se at min kommentar ikke er nogle ondt ment, overhovede, men mere i sjov... Som du så ikke kan se... og jeg må åbenbart ha toppet dig koge" punkt sidste uge med min kommentar til dig billede, og så vidt jeg tror, så er det vist nok også første gang jeg har skrevet til dine indlæg...


    Men jeg må heller sige undskyld, for at ha kommet med en kommentar til dig, og de andre, som du ikke kunne lide... Det beklager jeg...



    _______________________________________________


    Til opgaven her, jeg komer sq desværre ikke med et bud denne uge, da jeg har haft for travlt med alt muligt andet, og er lige kommet hjem fra Berlin, og er smadret, så når ikke desværre ikke