Logitech squeezbox?

  • Jeg har overvejet at investere i en logitech squeezbox der så skulle sørge for musik i stuen hvor den vil blive smidt på en DAC.


    Men jeg har hørt noget blandet om den, har læst flere anmeldelser der roser den, men fra privat personer har jeg hørt at betjeningen virkelig skulle være træls og at den tit kan give problemer med hensyn til bare at virke i hverdagen.


    Så hvis der er nogen der har squeezbox duet, må i gerne dele nogle erfaringer...


    Derudover hvis i har andre lign. systemer som SONOS, Olive etc. så sig endelig også frem...

  • Proev at skriv en PM til Boris her paa sitet, jeg ved han bruger Squeezebox


    Mht. Sonos har jeg selv en del personlig erfaringer med det system og ville personligt selv foretraekke det frem for Logitech.
    Hvad er det helt praecist du gerne vil vide om de enkelte systemer?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AT0MAC
    Proev at skriv en PM til Boris her paa sitet, jeg ved han bruger Squeezebox


    Mht. Sonos har jeg selv en del personlig erfaringer med det system og ville personligt selv foretraekke det frem for Logitech.
    Hvad er det helt praecist du gerne vil vide om de enkelte systemer?


    Det er hovedsageligt om folk der bruger squeezbox el. lign. systemer har haft nogle problemer med at få det til at virke optimalt, jeg har hørt nogle har prøvet at deres squeezbox mistede forbindelsen og at den var meget lang tid om at kører mediebiblioteket igennem etc.