ROCCAT Valo Gaming Keyboard

• I denne test skal vi se på ROCCAT Valo keyboardet, som er et keyboard skræddersyet til den krævende spiller, der har behov for "in-game" macros i sine spil. ROCCAT Valo keyboardet er ROCCATS nyeste og eneste keyboard til dags dato, hvilket medfører et stort pres på producenten for et succesprodukt, som gamere vil anbefale til hinanden indbyrdes.

http://www.tweak.dk/review/ROC…_Gaming_Keyboard/1008/1/1

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2009/review/1008/tweak_dk_roccat_valo_8.JPG]

• Rigtig fin test. :)

Jeg er selv den lykkelige ejer af dette keyboard, jeg må dog sige at jeg aldrig har hørt noget støj fra dette keyboard, hverken når jeg bare har surfet på nettet eller skrevet noget.

Det kan være det bare er mig der har været heldig. :) Jeg bestilte mit keyboard i december måned 2008, så jeg fik et af de første eksemplarer der kom til landet. Sagde de noget om hvorvidt det var alle sendinger den var gal med?

• Nej, de skrev at de kendte problemet fra mange andre kunder, der havde henvendt sig på mail.

Derefter søgte jeg google og skrev på HOL, hvor andre havde samme problem. For eksempel var der en fra HOL der havde købt tastaturet 2 gange, men endnu ikke havde fået et godt eksemplar.

Støjen forekommer kun ved "Key Blacklight" eller hvad det hedder. Ligemeget om den er på niveau 1 eller 5 ... :(

Du har nok fået et af deres keyboards fra en god produktion :-)

• Ej det er sgu en skam den ikke har en håndledshviler bygget på - ellers havde jeg da købt det med det samme :roller:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Kanon test, og gode visende billeder (meget flot arbejde)
    Jeg er selv en lykkelig ejer af dette keyboard, og mit siger også den lyd når Light effects er på, men det er bestemt ikke noget man ligger mærke til.

//Thumbs up!!

• Er der nogen af ejerne til dette keyboard der kan oplyse mig om, det er muligt at binde knapperne der ligger lige over INSERT, HOME, PAGE UP, samt dem der ligger lige over det numeriske tastatur, til ingame funktioner i diverse spil, f.eks AION.