Indlæg af Mythology

    Hej allesammen,


    Vi er to studerende der er igang med at undersøge markedet omkring Hår og
    skønhedsprodukter. Undersøgelsen vil blive brugt til en universitetsopgave
    på Syddansk universitet Ved deltagelse vil der være mulighed for at vinde et
    gavekort til NiceHair til en værdi af 500 kr. (gavekortet kan ikke ombyttes
    til kontanter).


    for at deltage skal i trykke på nedenstående link
    http://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=UCCAC9R1151P


    Håber meget i vil hjælpe os,


    Med venlig hilsen


    Andreas
    Stud. BA. HA.


    Mathias
    Stud. BA. HA.

    Sammenligningsgrundlaget er direkte for ringe. Hvem gider se den blive sammenlignet med sine små brødre??


    Hvis en test som denne skal give mening, så skal CPU'en sammenlignes med minimum en Quad-Core fra AMD og nogle CPU'er fra Intel (i5 og i7).


    I skriver ganske vist, at CPU'en bliver sammenlignet med Intel's i5 og i7 serie på forsiden (Indledningen) - Det er ikke at se i anmeldelsen.


    Har der overhovedet været læst korrektur på anmeldelsen, kan man så spørge sig selv? Næppe!


    Vil hellere se færre anmeldelser på siden, i en bedre kvalitet, end et stort antal ufærdige anmeldelser.


    Og med ufærdige, henviser jeg til de ovenstående punkter generelt.


    /Mythology

    Dejligt review med massere af benchmarks og info.


    - Jeg gad måske godt at I også testede i GTA4 og Batman, men er ikke helt sikker på om der er en benchmark del??


    Bliver nok mit kommende grafikkort, hvis altså ikke Radeon 5890 bliver lanceret til en fornuftig pris ;)

    Kanon test, og gode visende billeder (meget flot arbejde)
    Jeg er selv en lykkelig ejer af dette keyboard, og mit siger også den lyd når Light effects er på, men det er bestemt ikke noget man ligger mærke til.


    //Thumbs up!!