Billeder under Specs

  • :crazyeyes: HEJ allesammen jeg har set at nogle af jer har billeder under eller rettere sagt bag ved jeres specs/signatur. Hvordan får i dem med for jeg har prøvet at importere et billede men det virker ikke.


    Hvad gør jeg forkert :ohmy:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Der er lidt hjælp at hente her ;) http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=32469&sid=


    Det er da den flotteste hjælp jeg har set til dato.
    At linke til en tråd med 146 sider. Så kan manden gå igang med at læse det næste års tid. :9xo :))

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Du kan bruge et billedbehandlingsprogram til at lave en signatur med billede og indeholdende text, der findes udemærkede gratis programmer til dette fx. photofiltre.


    http://photofiltre.en.softonic.com/


    Så skal din nye signatur oploades til fx. photobucket, imageshack eller ligende steder og så laver du stien i din profil.


    Du skal så lige huske at holde dig indenfor de regler som sitet har opstillet ved brug af det, de er som følger:


    5. Signatur regler
    Maxstørrelsen for en signatur er : 650 x 150 pixel
    Billede og tekst må gerne kombineres, den samlede størrelse på hele signaturen må bare ikke overskride hvad der svarer til 650x150 pixel.
    Vi ønsker samtidig ingen animationer og ingen smileys af nogen art i signaturer. Dette gør forummet uoverskueligt og forvirrende.


    Vil du lave en signatur der kun indeholder tekst, så har vi lavet en lille guide til hvor mange linier du kan skrive før du overskrider reglerne om en maks højde på 150 pixels. Guiden er lavet med udgangspunkt i den standardfont der bliver brugt til signaturer. Så hvis du vælger en anden font kan der være en afvigelse i hvor mange linier du kan tilføje før den overskrider reglerne.


    Ved tekststørrelsen meget lille må du have 18 linier med tekst
    Ved tekststørrelsen lille må du have 12 linier med tekst
    Ved tekststørrelsen normal må du have 10 linier med tekst
    Ved tekststørrelsen stor må du have 8 linier med tekst
    Ved tekststørrelsen meget stor må du have 6 linier med tekst



    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Det er da den flotteste hjælp jeg har set til dato.
    At linke til en tråd med 146 sider. Så kan manden gå igang med at læse det næste års tid. :9xo :))


    Det er præcis den tråd jeg blev linket til da jeg spurgte om det samme i tidernes morgen, så hvis jeg kunne få noget ud af det kan han vel også + det vel er derfor tråden er blevet lavet til sticky. Og du kommer jo selv med den ultimative hjælp kan vi jo se;)


    På denne side får jeg lidt hjælp af burger, havde lidt svært ved at fatte :D http://www.tweak.dk/forum/thre…ht=&hilightuser=0&page=58

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().