Need for speed II var helt sikkert det fedeste! Hold kæft jeg har spillet det meget mand!

NFS Shift
-
-
Skal vi ikke holde os til NFS Shift nu ?
-
Sikke en kamp om "det her det bedste NFS"
Nå, nu har jeg også fået det prøvet på pc og må indrømme at jeg er super elendig til det. Eller dvs. det er utrolig svært hvis man som jeg kun har et tastetur
Bilen flyder sku rundt konstant og man har 0 føling med den.
Prøvede så at sætte en PS3 controller til men det viste sig at være tæt på umuligt (kan lade sig gøre, men ikke lykkedes for mig) hvis man køre 64bitSåå overvejer om det skal prøves på ps3'eren istedet, så er skærmen også noget større
-
Jeg er meget positivt overrasket over SHIFT.. Det er virkelig et super lækkert spil...
Og det skal spilles med Rat uden tvivl. Det giver en langt bedre styring og fornemmelse for din bil når du kører:-)=
Thumps up herfra:-)=
Rune
-
Jeg købt spillet til PC og her er min mening om spillet Shift.
Jo spillet shift ser bestemt godt ud ingen tvivl om det.
Men ud over det så er min glæde ved spillet lige p.t. på 0 punktet og det kommer sig af måden spillet køre på mit system og det er ikke godt!.
Jeg har utrolig meget LAG i spillet det kommer sig nok af den meget svingende FPS som jeg har i spillet min FPS køre op og ned og er meget ustabil og det giver et meget uroligt billede/LAG i spillet.
Så det køre på ingen måde glat og fint hos mig og hva jeg sådan lige kan forstå så har det noget at gøre med at spillet er skrivet og tilpasset Nvidia gfx kort altså efter hva jeg har kunne læse mig til.
I kan jo prøve at læs med her så vil i måske kun forstå hva jeg mener : http://forums.amd.com/game/mes…FTVAR_FORUMVIEWTMP=Linear
-
Oprindeligt indlæg af NintendoB
Jeg har utrolig meget LAG i spillet det kommer sig nok af den meget svingende FPS som jeg har i spillet min FPS køre op og ned og er meget ustabil og det giver et meget uroligt billede/LAG i spillet.Så det køre på ingen måde glat og fint hos mig og hva jeg sådan lige kan forstå så har det noget at gøre med at spillet er skrivet og tilpasset Nvidia gfx kort altså efter hva jeg har kunne læse mig til.
I kan jo prøve at læs med her så vil i måske kun forstå hva jeg mener : http://forums.amd.com/game/mes…FTVAR_FORUMVIEWTMP=Linear
Yup på trods af at mit system burde være et der kunne betegnes som "rimelig kraftigt" er mit spil også utrolig ustabilt. Vi må håbe på et driver fix.
-
Jeg kører med mit setup, på det højeste, med anti-alsing og alt på det højeste..
og køre lag frit, med fps på omkring 70-100
-
Oprindeligt indlæg af Japs
Jeg kører med mit setup, på det højeste, med anti-alsing og alt på det højeste..og køre lag frit, med fps på omkring 70-100
Samme her!
Har aldrig haft nogle problemer i det.
-
Mit kører 100% smooth, selv hvis jeg brager ind i siderne eller andre biler med 250km/t
E8400@3.6Ghz
8800GT lettere OC
4GB OCZ RAM. -
Oprindeligt indlæg af Japs
Jeg kører med mit setup, på det højeste, med anti-alsing og alt på det højeste..og køre lag frit, med fps på omkring 70-100
ik for at være næsvis men tillykke med det Japs
Grunden til at Shift nok køre beder hos dig er nok højt sandsynligvis det at du har et nvidia kort hvor i mod jeg og mange ander som har et ATI gfx kort har problemer med spillet.
Min FPS i spillet ligger og køre op og ned og er på ingen måde stabil jeg kan på nogen baner nå så højt som 161fps når jeg køre ind i en tunnel på en bestemt bane og når jeg kommer ud af den igen og køre rundt i et sving så kan den gå så lavt som 28fps det er bar ik godt nok syntes jeg.
Har et par billeder som er taget med Fraps husk på jeg også køre med alt sat på MAX i spillet :
http://cid-520073e046dd0279.sk…9-09-21%2011-17-51-76.jpg
[Blocked Image: http://wgrgla.bay.livefilestor…9-09-23%2015-40-17-09.jpg]
-
Oprindeligt indlæg af NintendoB
ik for at være næsvis men tillykke med det Japs
Grunden til at Shift nok køre beder hos dig er nok højt sandsynligvis det at du har et nvidia kort hvor i mod jeg og mange ander som har et ATI gfx kort har problemer med spillet.
Min FPS i spillet ligger og køre op og ned og er på ingen måde stabil jeg kan på nogen baner nå så højt som 161fps når jeg køre ind i en tunnel på en bestemt bane og når jeg kommer ud af den igen og køre rundt i et sving så kan den gå så lavt som 28fps det er bar ik godt nok syntes jeg.
Har et par billeder som er taget med Fraps husk på jeg også køre med alt sat på MAX i spillet :
http://cid-520073e046dd0279.sk…9-09-21%2011-17-51-76.jpg
[Blocked Image: http://wgrgla.bay.livefilestor…9-09-23%2015-40-17-09.jpg]
Så køb noget bedre hardware....
Det er jo fordi det kræver mere at køre det når du er ude i åben himmel som inde i en lille tunnel... Og det har intet med om det er nVidia eller ATI, for jeg har også et ATI kort
Og jeg kører med præcis samme settings som dig!
og mit setup ser sådan ud :Asus Rampage Formula x48
Intel e8400 @ 4ghz
4gb ram @ 1000mhz
Asus 4870 Matrix -
Så køb noget bedre hardware....
Det er jo fordi det kræver mere at køre det når du er ude i åben himmel som inde i en lille tunnel... Og det har intet med om det er nVidia eller ATI, for jeg har også et ATI kort
Og jeg kører med præcis samme settings som dig!
og mit setup ser sådan ud :Asus Rampage Formula x48
Intel e8400 @ 4ghz
4gb ram @ 1000mhz
Asus 4870 MatrixJeg skulle nu nok mene at det hardware jeg har er godt nok til at køre spillet men lad nu det ligge.
Men du har da helt ret i når du siger det ikke kræver så meget når man køre ind i en tunnel det er jeg godt klar over men det var nu også mere for at vise hvor højt den kan gå op når det gik godt men ser vi bort fra tunnelen så ligger jeg og roder rundt i FPSen nogen baner køre fint med 60fps hvor andet kan jeg køre 70fps kommer der biller ind foran en så kan den gå ned på 45 og nogen gang 28fps.
Jeg har ikke set noget lignende i det andet bil spil jeg har ta nu bar GRID fuld hammer med alt på MAX 90 til 130fps og det er på alle baner i spillet det for jeg ikke shift til at køre stabilt det er helt sikket.
En anden ting er at der er uhygligt mange som opliver det samme som jeg selv.
Jeg linker gerne til dem igen så alle kan forstå hva jeg mener og snakker om men jeg tager da hatten af for at du og for den sags skyld ander kan køre spillet uden problemer
-
Har endnu ikke prøvet Shift, men må indrømme det NFS spil jeg har spillet mest og stadig kan finde på at finde frem er Underground 2.
Pro Street var virkelig en skuffelse, flot grafik ingen tvivl om det, men gameplayet var bare kedeligt, og har desværre lidt på fornemmelsen Shift er noget i den samme dur.
Jeg er fuldstændig vild med det Street Racing tema de havde gang i, med underground, most wanted, carbon og undercover. Men hver gang tog de noget af det gode og smed væk. De burde lave en Underground 3 i stedet for, hvor man kunne style sin bil som i underground 2, men anlæg og hele pivtøjet, ha politi med, open world, og auto sculpt