Open Beta ikke Open alligevel?

• Jeg så reklamen for Aions åbne beta igår på Fileplanet og satte downloaden igang. Da jeg så installerer spillet idag kan jeg slet ikke finde nogen stedet at registere mig til betaen. Viser sig at det kun er visse sider (Fileplanet) som udgiver disse "Åbne nøgler" og kun til deres betalende klienten.... Hvaa... Kunne de så ikke ligesågodt havde kaldt den Closed siden at man ikke bare kan hoppe med på vognen uden noget? Jeg føler mig lidt snydt :pokey:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Jo jo - Men før at jeg bestiller et MMO vil jeg da lige prøve det først. ;)

Vidste faktisk ikke at flere forums/sider tilbød keys. Google har fejlet godt og grundigt på det punkt. Meen, det ændrer nu ikke på problemstillingen efter min mening.

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Oprindeligt indlæg af Illanair
    Jo jo - Men før at jeg bestiller et MMO vil jeg da lige prøve det først. ;)

Vidste faktisk ikke at flere forums/sider tilbød keys. Google har fejlet godt og grundigt på det punkt. Meen, det ændrer nu ikke på problemstillingen efter min mening.

Havde du held med at finde en OB key? - hvis ja, hvor?

• Syntes også det var lidt fail at kalde det "open" når man nu skal erhverve sig en key på en eller anden måde før man egentlig kan prøve denne open beta

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    prøv aionsource.com sidst så jeg en der tilbød omkring 15 keys

jeg har spillet siden igår, og syntes allerede at spillet er alle pengene værd

Hmm so far har jeg kun fundet eksempler på folk som er pissed over at der er så mange requests efter gratis OB keys, og en person der har givet en key væk :P

... overvejer lidt om jeg bare skal smide en ordre, men det er alligevel 50 euro..

• Jeg gad egentlig godt prøve det på et tidspunkt. Intro videoen viser planeten delt i to "svævende" i rummet overfor hinanden. Interessant koncept - lidt ala Outland fra WoW. Nå men jeg kan sagtens vente til det kommer ud og de spytter 14 day trials ud. :)

Cyberduck

• Var der ikke også noget med at nogle steder sælger de OB keys for 30-40 kr som så bliver refunderet hvis man køber spillet?

Jeg har forudbestil collectors edition, og syntes også det er hver en krone værd.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr