Mythbusters

  • har set det siden det startede på discovery og er medlem af deres fanclub....håber de kommer til danmark engang....og kari er da en superbabe :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg syntes bare at det er syndt, at programmet er gået hen og blevet, ja nærmest et stand-up show. Der er næsten ikke mere videnskab med, de slynger den ene rappe sætning ud efter den anden og derfor ser jeg det næsten ikke mere. De første afsnit de lavede var i topklasse, balancen mellem videnskab og humor er simpelhen perfekt! Jeg kan dog godt finde på, at sætte mig hen og se det.

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Jeg ser også med i mythbusters på begge kanaler


    men det er da utroligt så mange gange reklamer der smides ind (amerikaner-stil)
    på kanal 6 er der kun 1 stak reklamer inde i showet hvilket er mere optimalt.


    der er dog også forskelle på udgaverne mellem kanal 6 og discovery. Kanal 6 leverer den amerkanske udgave (hvor der er en amerikaner der snakker ind i mellem) som er klippet noget mere end discovery's udgave (hvor der er en englænder der snakker). Den amerikanske udgave leverer så i stedet specials på ting der ellers er med i discovery's udgave...


    Adam og Jamie er klart at foretrække, mens de unge kun er der for fyld IMO (granted, Kari er da for lækker :cheers:).

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200