Hey...
Når jeg vil ind i spillet, minimer den bare spillet, og når jeg så trykker på den, så går den bare der ned igen, som om den ikke vil ind i det...
Nogle der ved hvad det kan være?
Jeg har opdatert alle driver, så det kan ikke være det :s
Hey...
Når jeg vil ind i spillet, minimer den bare spillet, og når jeg så trykker på den, så går den bare der ned igen, som om den ikke vil ind i det...
Nogle der ved hvad det kan være?
Jeg har opdatert alle driver, så det kan ikke være det :s
har prøvet forskellige skærmindstillinger, har afinstallert og installert det igen...
Det sjove ved det var, spillede det igår, da jeg fik det, og idag, virker det ikke
Har du installeret nogen nye programmer efter du spillede det?
QuoteOprindeligt indlæg af zaxder
Har du installeret nogen nye programmer efter du spillede det?
nop
Det er som om, den ikke kan køre det i min skærm opløsning, eller noget i den stil.. men det gjorde den igår, det er det som undre mig :s
køre i 1920x1200
Heller ikke opdateret gfx driver eller noget lignende?
Du kan evt. prøve at geninstallere spillet, så er det i hvert fald udelukket..
Heller ikke opdateret gfx driver eller noget lignende?
Du kan evt. prøve at geninstallere spillet, så er det i hvert fald udelukket..
igår da det virkede, og til idag, har jeg ikke gjort noget... da det så ikke ville virke idag, hentede jeg den nye gfx driver og DirecX driver.. og det ville stadig ikke, har af- og inatsllert det 3 gange
hmm.. Det lyder underligt.. At spillet kan gå fra at virke, til ikke at kunne over en dag, uden at man har gjort noget overhovedet lyder sku underligt..
hmm.. Det lyder underligt.. At spillet kan gå fra at virke, til ikke at kunne over en dag, uden at man har gjort noget overhovedet lyder sku underligt..
Meget.. Det kan spilles lige efter det er installert, og så når du går ud, og vil ind igen, så kan man ikke..
Har ringet over til dem og snakkedmed dem og oprettet en rbuger ved dem så de vil undersøge det nu...