Problemer med Prototype

• Hey...

Når jeg vil ind i spillet, minimer den bare spillet, og når jeg så trykker på den, så går den bare der ned igen, som om den ikke vil ind i det...

Nogle der ved hvad det kan være?

Jeg har opdatert alle driver, så det kan ikke være det :s

• har prøvet forskellige skærmindstillinger, har afinstallert og installert det igen...

Det sjove ved det var, spillede det igår, da jeg fik det, og idag, virker det ikke :S

• Har du installeret nogen nye programmer efter du spillede det?

==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

• Heller ikke opdateret gfx driver eller noget lignende?
    Du kan evt. prøve at geninstallere spillet, så er det i hvert fald udelukket..

_|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__

Oprindeligt indlæg af zaxder
    Heller ikke opdateret gfx driver eller noget lignende?
    Du kan evt. prøve at geninstallere spillet, så er det i hvert fald udelukket..

igår da det virkede, og til idag, har jeg ikke gjort noget... da det så ikke ville virke idag, hentede jeg den nye gfx driver og DirecX driver.. og det ville stadig ikke, har af- og inatsllert det 3 gange :(

• hmm.. Det lyder underligt.. At spillet kan gå fra at virke, til ikke at kunne over en dag, uden at man har gjort noget overhovedet lyder sku underligt..

Oprindeligt indlæg af zaxder
    hmm.. Det lyder underligt.. At spillet kan gå fra at virke, til ikke at kunne over en dag, uden at man har gjort noget overhovedet lyder sku underligt..

Meget.. Det kan spilles lige efter det er installert, og så når du går ud, og vil ind igen, så kan man ikke..

Har ringet over til dem og snakkedmed dem og oprettet en rbuger ved dem så de vil undersøge det nu...