Thermaltake Element S

• Det er helt i orden og forståeligt at min tråd bliver lukket, men i kunne godt ha ført min kommentar med over når jeg nu jeg var blevet opfordret til at skrive den :D

Edit: Heldigvis findes copy/paste ;)

Vil egentlig bare sige at anmeldelsen er ganske udemærket, har selv haft kabinettet i mine hænder en dags tid eller to og var generelt positivt stemt. Det store minus for mig er at der ikke er plads til store atx boards, mit feks på 27 cm er der ikke plads til, den lille bøjning der er i bundpladen er så vidt jeg husker ved omkring 26 cm. Lidt meget plastik ja, men det virker nu solidt nok, min farbror er i dag den glade ejer og han er svært tilfreds med det.(havde et 8 år gammelt noname i forvejen:-))

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Rettet en gang, sidst af dasjap ().

• Fin anmeldelse og det ser ud til at være et fint produkt.

Er dog lidt træt af den manglende korrekturlæsning af den slags artikler. F.eks. staves "strømforsyning" konsekvent forkert i hele testen. :(

Før der kommer et rama skrig, der går på at jeg da bare kan melde mig som tester, så vil jeg lige nævne at jeg før har tilbudt at læse korrektur på disse artikler, men man har valgt at ignorere dette tilbud....
    Hvis man, af den ene eller anden grund, har ændret mening omkring dette, er jeg stadig villig til at give hånd med. :D

Oprindeligt indlæg af Boris
    Fin anmeldelse og det ser ud til at være et fint produkt.

Er dog lidt træt af den manglende korrekturlæsning af den slags artikler. F.eks. staves "strømforsyning" konsekvent forkert i hele testen. :(

Før der kommer et rama skrig, der går på at jeg da bare kan melde mig som tester, så vil jeg lige nævne at jeg før har tilbudt at læse korrektur på disse artikler, men man har valgt at ignorere dette tilbud....
    Hvis man, af den ene eller anden grund, har ændret mening omkring dette, er jeg stadig villig til at give hånd med. :D

Mht. korrekturlæsning er det bestemt også noget vi forsøger at rette op på! Det er ikke iorden med åbenlyse stavefejl ihvertfald :)

Ved ikke om svaret er flere folk der kan læse korrektur på teksterne inden de ligges på siden, men jeg skal da ihvertfald huske at du har tilbudt det (vidste jeg ikke du tidligere havde) :9xo

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af JuiCe

Mht. korrekturlæsning er det bestemt også noget vi forsøger at rette op på! Det er ikke iorden med åbenlyse stavefejl ihvertfald :)

Ved ikke om svaret er flere folk der kan læse korrektur på teksterne inden de ligges på siden, men jeg skal da ihvertfald huske at du har tilbudt det (vidste jeg ikke du tidligere havde) :9xo

Du smider bare en PM, hvis det bliver aktuelt.... :rules:

Oprindeligt indlæg af Nicolas16
    Boris det vil jeg da gerne takke "ja tak" til :).

Hvad er din msn eller email?

Tjek vores forum mester :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2