S: (NY PRIS ) OCZ Core Series V2 SATA II 2.5" SSD 60GB

  • hvor er de købt og hvorfor sælger du

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hot_fifty
    hvor er de købt og hvorfor sælger du


    Det er nogle jeg har byttet mig frem til. Jeg mangler penge. Ganske simpelt.


    Hvorfor spørger du???

  • Fordi at det er dejligt at kende grunden til salget.

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Evanesco


    Det er nogle jeg har byttet mig frem til. Jeg mangler penge. Ganske simpelt.


    Hvorfor spørger du???


    hvor er de købt?

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • så det er uden kvittering/garanti altså?

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

    Rettet en gang, sidst af hot_fifty ().

  • Så byder jeg da ind med 1500kr uden at være alt uforskammet :D


    Forstår udemærket din prissætning, men syntes ikke den stemmer helt overens med produktet du forsøger at sælge iforhold til standen (manglende kvittering)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hansen2605
    Så byder jeg da ind med 1500kr uden at være alt uforskammet :D


    Forstår udemærket din prissætning, men syntes ikke den stemmer helt overens med produktet du forsøger at sælge iforhold til standen (manglende kvittering)


    Kan sagtens forstå jeres grunde...


    Er der andre der vil byde ;-)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DiMaggio
    #0


    Jeg blev overbudt og fandt noget andet istedet?! Er det mærkeligt?


    Hvad synes du selv? Man kunne da i det mindste svare tilbage på sine PMs, jeg kan jo ik vide du har fundet noget andet, jeg regner bare med du var interesseret, og siden jeg PM dig, må det jo være fordi ham der overbyder dig, enten har trukket sig, eller ligesom dig ikke svarede tilbage på PM. Jeg synes det er mærkeligt, ja!

  • Jeg beklager du finder det mærkeligt, men jeg sidder ikke ved en computer hele tiden. Har først set din PM her i middags, og havde pga. arbejde ikke mulighed for at svare dig.