Hvilken bærbar er bedst??

  • den der toshiba der er mega god :) der er lækker og side ved har har okay byggekvalitet :) der er kun en ulempe den bliver nemt fedtet :) meeeeen fucking flot design (min smag)

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • Michlar: den acer er en af de hurtigste i klassen til 6000 kr. der findes også HP med 4650 ati grafikkort men desværre har ingen af dem det bedste kvalitet.


    Det er pga. at producenter sparer på kvalitet og de indkøber de billigste dele for og konkurrere med hinanden på pris. Man kan ikke få det hele billigt. Personligt synes jeg at toshibaen har langsom grafikkort men fin bærbar har en lignende model selv.



    Her er simpel opsætning. Ringere kvalitet(service) men god ydelse. Intet slår de her computere ydelse kontra pris.


    Acer- 6000kr : http://www.elgiganten.dk/produ…ations#tProductTabcontent


    HP 6.332kr: http://notebooksalg.computersa…&producent=HewlettPackard



    Var lige i byen igår så denne ASUS som kunne være god alternativ kvalitet/ydelse som er hurtigere end toshibaen koster lille smule mere.



    ASUS 6000kr : http://www.expert.dk/default.a…oductid=37307&categoryid={4A230393-C40F-447C-934D-FC58BFDB91E2}&nodeid=

  • Er dette ikke en bedre Asus?: http://www.edbpriser.dk/Produc…ls.aspx?sp=all&pid=636455
    Og er Asus på højde med Toshiba og Dell??
    Ps. Forstår ikke at I er så vilde med Dell........vi har nogle stykker nede på arbejdet........dog lidt ældre modeller(mere end 2 år gamle). Men jeg har altid syntes at de var skod.....rent kvalitetsmæssigt - Det udvendige plastbeslag på dvd/cd-r drevene faldt af dem alle sammen.....og alle på nær en fik med tiden defekt laderdåse(den som sidder midt på strømforsyningsledningen) Jeg syntes ikke ligefrem at det oser af kvaliet...........men de er måske blevet bedre?
    Mvh.
    Michael L.

  • Lidt bedre er de bleven ting falder ikke af længere ;). Personlig synes jeg heller ikke DELL er noget og råbe hurra for jov deres xps modeller er da ok maskiner og deres alienvare afdeling er klasse for sig selv... men det $$$$$$.
    Jeg har en kammerat der arbejder i expert, han får solgt mange asus modeller han siger at service er ok med korte reparations tider og de laver ok kvali computere så en ASUS maskine er en god investering efter min mening. Den du gav linket på har svagere grafikkort så ingen pointe og købe en 120m frem for en GT 130m ;) og processor kører med 1,8 GHZ mod den jeg gav linket til som kører på 2,2GHZ det er 400 mhz i forskel det retfærdiggør ikke at den har nogle måneders nyere cpu resten af hardware er identisk. Så nej den er langsommere. Tror ikke du for mere computer til 6000kr end den Asus kvali/pris i betragtning.


    mvh

  • Dell er et godt mærke, men de er nok ikke så meget til gamer det er mere arbejdes computer :) jeg har selv arbejde en del med dell mine forælders i deres firma KUN køre med dell og de har 13 deller :) (2bærbar, 10 stationer og en server) og de køre som de skal de har ikke haft nogle proplemer med dem :) okay vi har en vor mac adressen hele tiden satte sig fast et sted i netværket så vi skifte net kort (stationer) og en dell bærbar der var MEGA langsom til at starte op fadt aldrig fejl men kunne kun finde ud af at harddiske blev meget belastet når der started :) men ellers ingen problemer :)


    men jeg ville selv tag dell, asus eller toshiba

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • Uha.........jeg er godtnok ret fristet af specs'ene på Aceren....Har læst andre steder at de nye Acere skulle være bedre i design og byggekvalitet.....Og her er en der har har arbejdet 2 år i Bilka's rep. service, der mener at de er bedre end Hp'erne(ved så ikke om det siger så meget :rolleyes: ):


    Til jer der nu mener kvaliteten på acer maskinerne ikke er i top er det fordi i ikke har haft en af de nyere i hånden...


    Hvis man vil sammenligne kvliteten på acer med et andet Retailer mærke, så vil det være en Luksus udgave af en Hp maskine.. Dette gælder både ydelse og Kvalitet.. Jeg har siddet på bilkas rep service over hele landet, og kan tydeligt se en meget større indlevering af HP pcer, end af Acer pc'er hvor der selvfølgelig er en stor del fejl 40 og softwarefejl, men igen er der væsentlig flere komponent skader på hp maskinerne, ca 2 gange så mange som på acers.


    Sidder selv på en 6820g, den store intel model, og kan på ingen måde klage over kvaliteten..


    anyway var mine 2 cent og egne oplevelser, jeg er all in på acer :)


    //sjanten


    Mvh.
    Michael L.


  • sødeste Michlar ;) nu skal du høre du. han kommer fra BILKA :) Bilka = Consumer modeller ;)
    så han sammenligner Pavilion med Acers Aspiremodeller. Og ikke engang det vil jeg give ham ret i, men lad os nu lade den være :D
    det lader tydeligvis til, at han aldrig har holdt ved hverken en elitebook eller en business notebook i HP's sortiment, og derfor vil jeg have svært ved at kunne give blot 2 cent for disse informationer.


    PLEASE GIVE ME SOME RESULTS :D jeg vil sindsygt gerne se en statistik, hvor der bliver indleveret dobbelt så mange HPmaskiner som Acermaskiner i forhold til salgstallene :D det kunne være hammerfedt :D


    Du skal ydermere huske at man med Acer selv kan afsende maskinen direkte til en reperatør i enten sverige eller tyskland. dvs. at MANGE af deres reperationer bliver foretaget uden i selv ved det.
    http://acer.dk/acer/service.do…x1.att21k=1&CRC=947586803


    han kan derfor ryge og rejse med sin vurdering.

  • nu får du mit bud på den bedste maskine i øjeblikket, eftersom du åbenbart ikke mener at 8510W var interessant.


    Vostro er dells Business segments billigste serie, som klart slår igennem både hvad angår pris samt ydelse.


    Dette er en Vostro 1720.


    PROCESSOR Intel® Core™2 Duo P8700-processor (2,53 GHz, 1066 MHz FSB, 3 MB L2-cache) Rediger
    OPERATIVSYSTEM Original Windows Vista® Business SP1 - Danish Rediger
    MICROSOFT-PROGRAMMER Microsoft® Works 9.0 - Dansk Rediger
    BIOMETRIC IDENTIFICATION Uden biometrisk fingeraftrykslæser Rediger
    LCD 17,0" skærm med WXGA+ og antirefleks Rediger
    INTEGRERET WEBCAM Integreret 1,3 megapixel kamera Rediger
    HUKOMMELSE 4096 MB Dual Channel DDR2 SDRAM på 800 MHz (2 x 2 GB) Rediger
    HARDDISK 320 GB Serial ATA-harddisk (7.200 omdr./min.) med fritfaldssensor Rediger
    FARVEVALG Obsidian Black Rediger
    GRAFIKKORT 512 MB NVIDIA® GeForce™ 9600M GS-grafikkort - Sort Rediger
    STRØMFORSYNING 90 watt AC-adapter med tre ben Rediger
    OPTISKE DREV Fast, internt 8x dvd+/-rw-drev med tray-loading og software Rediger
    PRIMÆRT BATTERI Primært 6-cellet litium-ion-batteri på 56 W/t Rediger
    Services og Software
    SUPPORTSERVICES 3 års Basic Warranty - Next Business Day Rediger
    MOBILITET CompleteCare afvist Rediger
    SIKKERHEDSSOFTWARE Uden sikkerheds-/antivirusbeskyttelse Rediger

    Anbefalet af Dell
    Norton Internet Security™ 2009 - 15 måneders beskyttelse
    Beskytt den bærbare PC-en din mot virus, hackere og spionprogrammer.
    Klikk på koblingen nedenfor for å legge til Norton Internet Security™ 2009 i handlekurven.
    Upgrade to Norton Internet Security™ 2009 - 15 måneders beskyttelse - Dansk [tilføj kr 190,00]
    Tilbehør
    BLUETOOTH Dell Wireless 355 Bluetooth 2.0-modul til Windows Vista Rediger
    TRÅDLØSE ROUTERE Trådløst Dell 1510-minikort med halv højde (802.11n) - Europæisk Rediger


    Dette løber op i godt og vel 7500, og du får her en kraftig maskine med sindsyg hurtig processor, middel grafikkort, lækker 17'' skærm samt 3 års garanti :D


    vurder om det ikke er det mest fornugtige indtil videre.

  • Hov Helmer,
    ...ved ikke hvorfor.... men jeg havde overset dit forrige link til 8510W'eren.....Den ser jo også interssant ud.........
    Har du et direkte link til den Dell computer?
    Mvh.
    Michael L.

  • kunne osse være


    http://www.mm-vision.dk/produk…oteVision&type=notevision


    Nogen af de nederste.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Helmer
    Du skal ydermere huske at man med Acer selv kan afsende maskinen direkte til en reperatør i enten sverige eller tyskland. dvs. at MANGE af deres reperationer bliver foretaget uden i selv ved det.
    http://acer.dk/acer/service.do…x1.att21k=1&CRC=947586803


    han kan derfor ryge og rejse med sin vurdering.


    Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstod dette rigtigt(jeg læser det, som at man selv skal indsende den til enten tyskland el. sverige ved reklamation).....men jeg ringede til El-giganten for at høre til det......og de sagde, at de tog sig af det mht. reklamation........jeg kunne bare komme og indlevere den i min lokale el-gigant........så skulle de nok sørge for at den blev repareret.........uanset om det var en hp, acer eller en helt tredje bærbar. Jeg sagde så at jeg havde læst det på Acers hjemmeside, men hun sagde, at de altid stod for reklamationen af deres varer over for deres kunder......Kunderene skulle ikke kontakte tredjepart(producenten) inden for reklamationsretten.


    Mvh.
    Michael L.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Michlar


    Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstod dette rigtigt(jeg læser det, som at man selv skal indsende den til enten tyskland el. sverige ved reklamation).....men jeg ringede til El-giganten for at høre til det......og de sagde, at de tog sig af det mht. reklamation........jeg kunne bare komme og indlevere den i min lokale el-gigant........så skulle de nok sørge for at den blev repareret.........uanset om det var en hp, acer eller en helt tredje bærbar. Jeg sagde så at jeg havde læst det på Acers hjemmeside, men hun sagde, at de altid stod for reklamationen af deres varer over for deres kunder......Kunderene skulle ikke kontakte tredjepart(producenten) inden for reklamationsretten.


    Mvh.
    Michael L.


    Hej igen Michael. elgiganten skal naturligvis tage sig af den, men det går altid hurtigst, hvis du selv kontakter acer. Acer tilbyder at sende UPS ud på din adresse, hvorefter du blot giver dem computeren. så klarer de resten. Du skal ikke selv ud og få fat i labels og sende, da alt dette foregår lige ude foran din hoveddør ;) og nej. de står ikke altid for reklamationen, da man som kunde selv kan vælge om man henvender sig til dem eller direkte til acer ;)


    ---------------------------------------------------------------------------


    godt du fik øje for 8510W/8710W som faktisk er nogle af de fedeste maskiner til dato :)


    ---------------------------------------------------------------------------


    Vostrolink: http://www1.euro.dell.com/dk/d…tro-1720&cs=dkbsdt1&s=bsd

  • HVordan kan man som privat person bruge bestillingen til virksomheder? (Hvis det kan lade sig gøre?)


    Eftersom jeg har kan få en Studio XPS 16, til 8000 kr med LED skærm, som man ikke kan vælge som privat prson... Medmindre man vil betale 2000kr mere, så prisen bliver Tæt på 11.000 kr :O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasmuskarlsen
    HVordan kan man som privat person bruge bestillingen til virksomheder? (Hvis det kan lade sig gøre?)


    Eftersom jeg har kan få en Studio XPS 16, til 8000 kr med LED skærm, som man ikke kan vælge som privat prson... Medmindre man vil betale 2000kr mere, så prisen bliver Tæt på 11.000 kr :O


    hvad tænker du på ? har du husket at lægge momsen til ?