Indlæg af zippydk

    Asus PRO50, 2 GHz, 3 GB Ram, 320 GB harddisk, Core Duo 2 T5800 processor.
    ATI Radeon Grafikkort 3470 HD med 512 ram dedikeret.
    15,4 LCD
    1.3 mp kamera ind. med mikrofon.
    Vejer 2.6 kg meget let og kraftfuld bærbar. Kan bruges til multimedia eller arbejde/skole.
    Kvitt. inkluderet købt i DK. Der er 1 år og 4 måneder tilbage af garantien.


    N(draft) netkort.


    Ingen ridser eller skader så som ny med nyinstalleret Windows home premium.


    pris : 3500kr


    Kan hentes i Vejle. Ved hurtig handel kan prisen forhandles......


    tlf: 31729688


    [Blocked Image: http://images.dba.dk/images/3/66/62631066_11102009221328_2628_3.jpg]

    MAC= til serøse ting?
    PC= til og tegne i paint?


    lol mac folk er da sjov samling af mennesker, høre den snakke om mac's er som og se handikap OL LOL:)


    hmm tror mac'folk kan bare li og høre sig selv snakke. Du får meget bedre maskine hvis du ofrer 7-8k på en PC. Hurtigere og nyere teknologi osv osv. Nå ja alle mac computere ender med en Windows installeret på dem alligevel så hvorfor overhovedet købe dem... 8o

    hmmmmm vision det samme som den asus....."kun 500 kr hmmm" for det første asus gennemtester deres bærbare mm vision køber bare tilfældige komponenter her og der og samler computere ud af det.


    Det samme kasse kan du købe hos andre producenter. Design er = 0 på mmvision og asus'en er meget pænere computer eller så har folk ingen smag, det er bare in sort kasse den fra mm. Der er ingen operativ system med i mm, asus har større HDD den har mere hukommelse i GPU og er mere ergonomisk plus den har bedre skærm. Arsenal vi kan opgradere til Windows 7 til 200kr når den udkommer ;) ASUS giver dette tilbud :) jeg synes ikke jeg har fortrudt min køb den kører bare uden prob. Det kan godt være folk der reklamerer for MM vision her på siden hele tiden er uenige men sådan er det fakta er fakta. Deal with it.

    Lidt bedre er de bleven ting falder ikke af længere ;). Personlig synes jeg heller ikke DELL er noget og råbe hurra for jov deres xps modeller er da ok maskiner og deres alienvare afdeling er klasse for sig selv... men det $$$$$$.
    Jeg har en kammerat der arbejder i expert, han får solgt mange asus modeller han siger at service er ok med korte reparations tider og de laver ok kvali computere så en ASUS maskine er en god investering efter min mening. Den du gav linket på har svagere grafikkort så ingen pointe og købe en 120m frem for en GT 130m ;) og processor kører med 1,8 GHZ mod den jeg gav linket til som kører på 2,2GHZ det er 400 mhz i forskel det retfærdiggør ikke at den har nogle måneders nyere cpu resten af hardware er identisk. Så nej den er langsommere. Tror ikke du for mere computer til 6000kr end den Asus kvali/pris i betragtning.


    mvh

    Michlar: den acer er en af de hurtigste i klassen til 6000 kr. der findes også HP med 4650 ati grafikkort men desværre har ingen af dem det bedste kvalitet.


    Det er pga. at producenter sparer på kvalitet og de indkøber de billigste dele for og konkurrere med hinanden på pris. Man kan ikke få det hele billigt. Personligt synes jeg at toshibaen har langsom grafikkort men fin bærbar har en lignende model selv.



    Her er simpel opsætning. Ringere kvalitet(service) men god ydelse. Intet slår de her computere ydelse kontra pris.


    Acer- 6000kr : http://www.elgiganten.dk/produ…ations#tProductTabcontent


    HP 6.332kr: http://notebooksalg.computersa…&producent=HewlettPackard



    Var lige i byen igår så denne ASUS som kunne være god alternativ kvalitet/ydelse som er hurtigere end toshibaen koster lille smule mere.



    ASUS 6000kr : http://www.expert.dk/default.a…oductid=37307&categoryid={4A230393-C40F-447C-934D-FC58BFDB91E2}&nodeid=

    helmer: Ja enig det er bedre service hvis det er prof "lines"jeg bruger selv lenovo på arbejde og der er ingen erstatning stabil, driftsvarme er på minimum kan overhovedet ikke høre den.. men nu går vi for langt vi skal ikke bestille 50 computere til et firma. Jeg har en toshiba derhjemme 17 tommer som jeg kaster rundt på sofaer og spiller nogle spil engang imellem. Batteriet holder 1 time og det er fint der jeg ikke sidder på toilettet længere :) men har haft 2 acere som dækkede mine behov også. De blev udskiftet på grund af GPU blev for gammel.


    De fleste hjem vil kunne nøjes med low budget lines... hvis de går i stykker ja shit happens. men man har en bærbar til 6000 kr som kan trække de nyeste spil og en 130M og 4650 GPU er ikke dårlig de findes i bærbare til 6000 kr og i dem til 12.000 kr...
    Manden har bare spurgt om et grafisk stærk computer til omkring 6-7 k tror ikke der findes en hurtigere på markedet end den jeg anbefalede til pengene... SORRY det var en ACER lol :) over and out.



    Der kan man se din status og niveau hvordan du taler til folk har din mor og far ikke lært dig og tale ordentlig til folk?
    Bure fordi du ikke har læst hvad folk skriver skal det ikke gå udover mig. Han sagde grafisk stærk computer DET ER DEN MODEL IKKE fra FS. Jeg er da godt klar over at der findes hurtigere computere fra FS.. han har nævn også hvor mange penge han vil bruge men det har du heller ikke læst derfor kommer du men den forslag.

    helmer: Alt det der...... og så vælger du HP som har det værste service i verden. Og den NVIDIA Quadro FX 570M kan ikke alt og med langsomme ram og langsomme FSB i mine øjne kunne du ikke vælge svagere computer til prisen.... det viser bare hvor meget du ved om bærbare computere ingen pointe og diskutere om det her, da du helt klart ikke har viden nok omkring emnet.

    LÆS HVAD FOLK SKRIVER... :)""Det skal han bruge den til: Diverse spil- dvs. så godt grafikkort som muligt indenfor budgettet""++"Vil kun handle i en butik, hvor han kan gå hen med skidtet i tilfælde af reklamation) "" DVS. Manden vil have performance og garanti som han kan bruge til noget.....


    Den fujitsu kan ikke engang køre spil som er 3-4 år gamle med optimal opløsning. I kalder jeg experter og anbefaler manden en PC der har en processor som er 2-3 år gammel og grafikkort som er outdated for 2 år siden. Og tror ikke på fujitsu er bedre kvali end acer samme "lort". Vi skal op i DeLL,toshiba,IBM og man får næppe så god performance til 6000kr i de mærker.

    Emh eksklusive titler...hmmm jeg har nu begge konsoller...jeg kan nævne 5-6 xbox spil som er noget værd ala.... GOW som ikke skal hentes på live (tic tac toe og andet crap osv.) jeg har i tankerne 7-8 eksklusive spil til ps3 som er originale og fede spil som jeg husker.


    Det her fanboyisme er skidt nar manden spørger pænt. Synes folk ikke skal udtale sig så længe de ikke har ejet eller ejer begge konsoller. Begge maskiner har fede eksklusive spil... kvalitet kan dog diskuteres af xbox'en og dine penge er godt givet ud (ps3) når man snakker multimediamaskine, kvali og grafisk spil som killzone 2 kan intet komme i nærheden lige for tiden.... hvis man er ligeglad med det jamen så kommer det an på spillene og hvad den skal bruges til udover spil. Men man kan få en brugt xbox til ca. 900kr på dba så hvorfor ikke købe begge ;)?.

    Det spil har så mange bugs.. Spillede xbox version hvor jeg kom til de "underjordiske" børn hvor jeg skulle gøre ting for og komme ind.. jeg kunne INTET gøre derfra.... Stoppede med og spille den der...:(

    Her er mine tanker..Har begge.. xbox er billig produceret det kan ses på prisen og kvaliteten WOOSHH siger den hele tiden... Gears 1-2 fedt spil men det er resistance 2 og killzone 2 også smag behag..... Killzone 2 har helt klart bedste grafik ikke fanboy er ligeglad med det der men det bedste grafik lige nu er på ps3 basta. PS3 har også optisk udgang til lyd (som jeg bruger til film og musik) og er en bedre multimediamaskine *blue ray*. Xboxen\s controller er dejlig i hånden meget bedre en PS3. Synes bare du skal investere i begge heh :))

    Har fundet lidt data på 3dmark 2003


    15521
    3DMarks


    CPU:
    AMD Athlon(tm) 7750 Dual-Core Processor
    GPU:
    ATI R4650



    12675
    3DMarks

    Unti
    Intel Core 2 Dup P8400 (2.26GHz)
    GPU:
    NVIDIA GeForce 9600M GT


    ved ikke om den er clocket den AMD