Brugerundersøgelse af MMORPG gamers - Please deltag

• Hej,

På min uddannelse HA(dat.) på Copenhagen Business School, arbejder jeg i øjeblikket på min bachelor afhandling, der omhandler motivation og værdiopfattelse i MMORGPs (som fx. WoW). Jeg skriver projektet i samarbejde med et dansk spiludviklingsfirma, der i øjeblikket udvikler en ny MMORPG.

Som del af bachelorprojektet er jeg igang med at udføre en omfattende bruger undersøgelse, der forsøger at besvare nogle af de spørgsmål jeg har stillet op i projektet. Til dette har jeg brug for jeres hjælp.

Brugerundersøgelsen tager ca. 2 minutter, er anonym og kan findes på nedenstående link:
    http://www.surveymonkey.com/s.…tgLkXErnl_2bDPjymuQ_3d_3d

Som ekstra motivation smider jeg et 20$ iTunes gavekort i puljen til en tilfældigt udvalgt respondent.

Enhver hjælp er meget værdsat.

mvh

Andreas

• så..

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

Oprindeligt indlæg af KarGa
    Udfyldt, men der var godt nok ikke mange spørgsmål...?

I må forresten godt beholde jeres iTunes gavekort :P så har andre større chance for at vinde

Ja, jeg undlod også at smide min e-mail, for gider ikke rigtigt have noget fra iTunes.

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

Oprindeligt indlæg af AndreasR
    Tak, hvis du svarer nej til om du spiller et MMORPG, så springes det meste af undersøgelsen over, så det er nok derfor:-)

Nå ja, det kunne jeg ha sagt mig selv egentlig :P nu har jeg helt lyst til at svare ja, af ren nysgerrighed :))

• også en her.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.