4890 vs gtx 275 afstemning

  • Jeg håber det er ok at jeg låner din tråd.


    Jeg kan ikke helt finde ud af hvilket kort der er bedst. Vapor-x eller toxic. Har læst i en review at vapor-x korter har en anden og bedre capacitors og chokes en toxic så jeg ved ikke helt hvad for en der er bedst?


    -Frederik

  • Af Vapor-x og Toxic er forskellen udelukkende at Toxic kortet er pre-clocked, intet andet.
    Dog mindes jeg om, og det nye 4770 kort, har fået en mindre opgraderet udgave af Vapor-x køleren.

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_


  • jeg har lige sendt et HD4890 vapor-x retur, helt sikkert det mest ustabile stykke hw jeg nogle sinde har haft, og der er rigtig mange der har haft problemer med dette kort, vil næsten gå så langt og sige at sapphire har sendt et ufærdigt produkt på gaden

  • Jeg ville vælge Nvidia, da de har bedre linux drivere.

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af [FDB] FifaFrazer
    Jeg ville vælge Nvidia, da de har bedre linux drivere.


    WFT!? Hvem fanden køber et GTX 275 for at kører linux 8o

    AMD Phenom II 720 - Gigabyte GA-MA790XT-UD4P - Club3D HD 4890 - 4GB OCZ Platinum - Lian Li PC X500 - Antec TP 750W

    Rettet en gang, sidst af KamakaziChild ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KamakaziChild

    WFT!? Hvem fanden køber et GTX 275 for at kører linux 8o


    Ham :))

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

    Rettet 2 gange, sidst af zaxder ().