Snydt på DBA.dk

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SenZer
    Gå ned og snakke med din bank. Det kan godt lad sig gøre i nogen banker at få trækket pengene tilbage. Har set flere tilfælde hvor folk finder ud af det for sendt. til at kunne få dem tilbage. Du skal vist skrive under på tro og love. osv. Dem som jeg har læst der har gjordt det skulle gøre det inden 90dage.


    Det må jeg altså tilslutte mig. Jeg har da DanskeBank og jeg ved de kan trække det tilbage.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • til en anden gang handel kontant og få varen før du betaler og så kan du også se kvaliteten på den pågældende vare og så kan man handle men det der med bank overførsel det er noget lort. du kan jo se hvordan det går det meste af tiden, betaler og får aldrig det man har betalt for.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af camppisten
    til en anden gang handel kontant og få varen før du betaler og så kan du også se kvaliteten på den pågældende vare og så kan man handle men det der med bank overførsel det er noget lort. du kan jo se hvordan det går det meste af tiden, betaler og får aldrig det man har betalt for.


    Jeg har efterhånden lavet mellem 50-80 handler med bankoverførsel uden at se varen først på nettet det er fra fora, og dba og aldrig blevet snydt. - Ok har nogen gange haft følelsen af det var tæt på, den ene gang fordi sælger lå i druk i tre dage og derfor ikke lige fik sendt som lovet, men varen kom er altid kommet.


    1) Man skal bare sørge for at få et telefon nummer, som virker!
    2) Et navn som kan tjekkes/findes på de gule sider og krak.
    3) Tjekke om de er CPR valideret (dba, trendsales o.ligneende som tilbyder denne service)


    Evt google navn/brugernavn og se om man kan finde noget godt eller skidt. - De fleste fora har efterhånden black/whiteliste eller handels kommentare.


    Jeg vil desuden oplyse om et nyt betalingsalternativ (jeg har intet med servicen at gøre, har kun prøvet det en enkelt gang), som hedder http://www.privatbetaling.dk


    Det fungerer ved at de indgår i handlen som en "neutral" part og de hjælper med at løse problemer og få handlen til at fungerer. Jeg har prøvet servicen en gang og det fungerer fint. - Dog koster det også lidt, men ikke mere end efterkrav i sin tid gjorde.