DarkHorZe Lecter og Ego har tilladt os at starte en Tweak chan på efnet ,Da den på Quakenet er det meget lidt brugt og mest en idlechan
dermed siger jeg ikke vi kan gøre det bedre men vi prøver sg

Tweak.DK Irc Chan
-
-
yessir
så kom og join undertegnede og de andre tåber
-
Det kunne måske uddybes lidt mere min gode mand
Vi har som sagt åbnet #Tweak.dk på EFnet istedet for Quakenet, da den kanal er rimelig død.
Så kom da endelig indenfor og vær med
Det er piece of cake at komme igang -
IRC-klienten, mIRC kan hentes på http://www.mirc.co.ukserver: irc.inet.tele.dk
kanal: #Tweak.dk -
så er jeg den der er joined...:D
-
Ikke for at være negativ, men hvad foregår der så derinde?.. Bare lidt hygge snak, tjit-chat?
Kommer nok ind og joiner jer når man PC begynder at fatte noget igen!
-
Det hjælper jo heller ikke ligefrem på aktiviteten af splitte alle brugerne op i 2.. :\
-
der foregår alt muligt.. hyggesnak, hardwaresnak osv.
ang. at splitte brugerne i to, så har jeg allerede set mange flere på efnet channen som jeg kender her fra boardet, end jeg nogensinde har set på channen på quakenet.. og så er der faktisk nogen der siger noget
-
Originally posted by spazoid
Det hjælper jo heller ikke ligefrem på aktiviteten af splitte alle brugerne op i 2.. :\Prøv at komme derind - der er rent faktisk folk fra boardet man kender og så er også nogen siger noget - og ops er også nogen man kender fra tweak.dk hvilket ikke er gældende på den anden kanal...
-
jeg kommer der ind nu
-
Originally posted by DarkhorZe
Prøv at komme derind - der er rent faktisk folk fra boardet man kender og så er også nogen siger noget - og ops er også nogen man kender fra tweak.dk hvilket ikke er gældende på den anden kanal...
ja, enig, spazoid tag og kom...jeg er også skiftet til "efnet" eller hva det hedder....
feel welcome to join
-
Kan man komme på EFnet og Quakenet samtidig.. Altså med samme irc?
Jaja Quakenet er lame og alt muligt men jeg har alle mine channels der
-
Originally posted by AtoM!C
Kan man komme på EFnet og Quakenet samtidig.. Altså med samme irc?Jaja Quakenet er lame og alt muligt men jeg har alle mine channels der
hmm...gad jeg faktisk også godt at vide...
-
Originally posted by Zigiro
hmm...gad jeg faktisk også godt at vide...
Man kan åbne 2 IRC, jeg bruger både mIRC og AlienHead, så kan jeg jo joine 2 Networks på samme tid!
-
Kan man komme på EFnet og Quakenet samtidig.. Altså med samme irc?Jaja Quakenet er lame og alt muligt men jeg har alle mine channels der
i mIRC (hvis du har den nyeste version) skriver du /server -m irc.inet.tele.dk
så connecter den til EFnet i et nyt vindue og så skriver du bare /join #Tweak.dk
så nemt er det
-
Ja det kan du godt. Men du kan også vælge at åbne endnu en mIRC, det er helt op til dig selv.
-
Er nogenlunde fast idler derinde
Men er stadig på Qnet, da jeg stadig er aktiv cs gamer. Så er det jo et must.
-
Var lige inde og hilse på - og det var sg* hyggeligt nok.
Fint initiativ
-
Jep hyggelig kanal. Jeg er også blevet fast idler da min server alligevel bare står og kører.