Overvåger staten min position?

  • Før I alle går konspirationsamok så har jeg hjulpet min veninde der er kiropraktor med hendes røntgenstativjusteringer og opsætning.


    Og til den lille piltingest der kan jeg kun sige én ting jeg ved fra hende og hendes uddannelse.


    På ALLE røntgenbilleder er der en fast bly eller metalpladedel der sidder i modtageenheden for røntgenbilledet. Og den har ET simplet formål. Nemlig at vise på alle røntgenbilleder fra HVILKEN siden billedet er taget, så man som læge kan se, om billedet er taget forfra, fra højre, fra venstre, eller bagfra, hvilket er lovpligtigt i alle lande :)


    Og denne "dims" virker jo i mistænkelig grad om en retningsviser for, i hvilken retning billedet er taget :T


    Og selvsagt så lægges denne ind enten fysisk i modtagedelen af røntgenapparatet, eller digitalt af røntgenoperatøren :)


    Men er du i tvivl så hør da din læge, om dette virkelig er et fremmedlegme i kroppen ;)

  • Bubbi


    Du er rated "farlig", så staten har sat en chip i dig, for at kunne holde styr på hvor du er :T og hvad/hvem du er i kontakt med, faktisk er du med det ene ben i Herstedvester på tidsubestemt straf, altså sat ind og smid nøglen væk. Ude af øje, ude af sind ;). Så husk at tage billeder af alle du taler med, optag alt hvad du siger til dem, og sørg for at det ikke kan misforståes ;).


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Nåh gutter..


    Så er det sgu i morgen jeg skal til endnu en gang xray..
    Der vil jeg så i bedste OperationX stil komme med dybdegående
    spørgsmål ang. de dimser de har proppet ind i mig.. :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Nåh gutter..


    Så er det sgu i morgen jeg skal til endnu en gang xray..
    Der vil jeg så i bedste OperationX stil komme med dybdegående
    spørgsmål ang. de dimser de har proppet ind i mig.. :T


    Jeg ser frem til at høre hvad du for at vide :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Nåh gutter..


    Så er det sgu i morgen jeg skal til endnu en gang xray..
    Der vil jeg så i bedste OperationX stil komme med dybdegående
    spørgsmål ang. de dimser de har proppet ind i mig.. :T



    Pas på !!! Du får sgu nok besøg af MIB inden din X-ray :ph34r:

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Nåh gutter..


    Så er det sgu i morgen jeg skal til endnu en gang xray..
    Der vil jeg så i bedste OperationX stil komme med dybdegående
    spørgsmål ang. de dimser de har proppet ind i mig.. :T


    Du skal nok ikke spørge alt for direkte ind til det, ellers sender staten deres undercover agenter.
    Alt held og lykke frem over. :crazyeyes:

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Bubbi


    PAS PÅ !!!!!!!!


    For at få fjernet den dims der, så har jeg lige læst på netdokter.dk, at du skal have indsat/opsat en buttplug på størrelse med en stjernekikkert monteret med et piskeris og en ½ hækkeklipper, som skal indføres den vej for at få den ud igen.


    Held og lykke bud ;).


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.


  • Hvad er det for en version af netdoktor du læser på? :P insider-versionen til folk der har forbindelser til the feds :))

  • Nå gutter.. Så er jeg sgu hjemme..
    Og jeg har fundet ud af hvad den dims er...


    Under operationen har de "afmonteret" en af musklerne i underarmen
    for bedre at kunne komme til albuen, og da man ikke kan sy sådan
    en på igen, bruger man sådan en dims der hedder et "anker"..


    Men så er det bare om man tør stole på det..
    Stod godt nok et par mænd i sort jakkesæt uden for døren..


    Og jeg husker intet mellem kl 10.00 og kl. 12.00...
    Jeg husker et hvidt skarpt lys, og derefter intet..
    Gad vide hvad der er sket i mellemtiden.........


    SCAAAAARY!! :T

  • MIB - det lille værktøj de bruger når de tager solbriller på. Zapp - mindcontrol.

    PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz


    Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2


    Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

  • Ja, forklaringer er der nok af. Selv hvis du havde fundet den i dit lår eller lignende. Så kunne det stadig være noget de havde brugt i armen... Er helt 100 på at det er en større sammensværgelse det du er endt i der! I fremtiden vil du sikkert komme ud for huller i din hukommelse, hvor du har været styret af organisationen bag. Hukommelses tabene vil nok oftest ske imellem fredag midnat til du vågner lørdag morgen, og ligeledes imellem lørdag og søndag...

  • hvis der var en micro chip tror jeg ikke de havede sendt dig billedere med den på for det ville lidt ødelægge formålet og spore dig men på den anden side er det jo danmark og vi er ikke for gode til det der spy shit...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vanto
    hvis der var en micro chip tror jeg ikke de havede sendt dig billedere med den på for det ville lidt ødelægge formålet og spore dig men på den anden side er det jo danmark og vi er ikke for gode til det der spy shit...


    Eller også fik han billederne, netop fordi de derved håbede at han ville tænke det samme. :razz: