Counter Strike Source crasher hele tiden

• Hej Tweak !

Jeg har dette meget ireterrende problem med mit CSS. Hver gang jeg starter CSS op, går ind på en server, og er der i 5 sekunder lukker mit CSS ned og kommer op med dette billede:

http://img41.imageshack.us/img41/7255/fejlicss.jpg

KODE: CMeshDX8::LockVertexBuffer

Jeg har prøvet følgende muligheder:

Geninstallere computer
    Opdatere grafikkort driver
    Geninstallere css og steam

Håber nogle kan hjælpe ;)

VH NicoRasch

• Hvad med sådan noget som DirectX.. Prøvet og google dit problem, der står nogle workarounds til dit problem sådan som jeg lige kan se det.. ;)

Adding " -dxlevel 70 " to the launch options gave me a workaround.

Skulle hjælpe evt dxlevel 90..

Steam Launch Options

You can add various command line variables and cvars into the launch options for your Steam games, ensuring that they are activated each time that game is launched. To do this, launch Steam, then open the My Games tab and right-click on the relevant game and select Properties. In the Properties box which opens, click the 'Set Launch Options' button. You can now enter commands in this box and they will be executed whenever you start that game from Steam or your desktop icon.

Det sidste var bare lige hvis du ikke vidste hvordan du gjorde det.. Tog cirka 3 min på google for mig det her.. ;)

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

• Hejsa NicoRasch og velkommen til tweak.dk.

Jeg har flyttet din tråd til vores Half-Life & Counter Strike sektion, da det er her den hører hjemme. Hvis du fremover evt. er i tvivl om hvor de enkelte tråde skal placeres kan du altid finde hjælp her, hvor du også kan finde mange andre oplysninger.

Nu hvor jeg er i gang med at henvise til en masse læsestof vil jeg også gerne gøre ekstra opmærksom på reglerne samt hvordan du skal forholde dig til spørgsmål om kopiering her på siden.

Skulle du have nogle spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte mig, eller en anden fra teamet, og så kan vi være behjælpelige med at svare på dem.

Jeg håber du får en rigtig god tid her på siden, og er frisk på at dele det du ved med os andre.

Mvh

Heidi | Tweak.dk Crew

• Tak for det burger :)

Nå men nu har jeg et nyt problem. Det virker fint med -dxlevel 70, men jeg kan desværre ikke komme ind på zBlock servers. Så prøvede jeg -dxlevel 80, så crasher min computer, og det samme gør den ved -dxlevel 90.

Men det er ikke altid denne kode kommer op nu:

CMeshDX8::LockVertexBuffer

Nu kommer den op med et andet problem ved 80 og 90.
    Min skærm lukker ned, og så står der:

Digital Power Saving Mode

Hvis min skærm har forbindelse viser den blå, men hvis den ikke har forbindelse til computeren, så slår den over på orange. Når "Digital Power Saving Mode" kommer op på skærmen, så slår farven over på orange, men min computer kører stadig.

MVH NicoRasch

• Prøvet og så Vsync fra?.. Google dit grafikkort og driver så skulle det være til og finde en guide =)

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

• Har prøvet at slå Vsync fra nu. Nu crasher den hele tiden og kommer op med:

Digital Power Saving Mode

Har ikke rigtig kunne finde nogen guide med mit grafikkort angående mit problem.

Har du andre ideer?

• Har prøvet at installere en Omega driver til mit grafikkort. Den crasher stadig.

Men jeg har fundet ud af en ting. Jeg er ikke den eneste som har problemet med LG skærme. Mange har lige præcis det samme problem, men dem som skriver til dem, kan ikke rigtig give noget fast svar.

Enten er der ikke nok strøm til skærmen, eller så virker grafikkortet ikke, eller måske er bundkortet istykker. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre ;s

Da jeg fik min computer havde jeg også dette problem. Det holdte dog op efter 1 uges tid. Men det her holder dog ikke op. Det bliver ved ;(

• hej jeg har det her problem med mit cs, cs:cz dod og cs:dc

når jeg trykker mig ind på det kommer det op på skærmen og så venter den og når den er færdig med at vente, bliver skærmen sort og der sker ikke noget og jeg kan ikke lukke det ned uden at bruge jobliste men når jeg bruger jobliste på en af spillende kommer der bare til at stå half- life launcher svare ikke

en der ved hvad jeg skal gøre