HTC Hero til Danmark?

  • tror ikke på der kommer nogen Iphone killer.. det kan man bare ikke.. det kan godt være iphonen mangler nogle ting men det er bare så luksus at have en så nem og logisk telefon..


    Men jeg glæder mig til at stå med en HTC Hero i hånden :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    tror ikke på der kommer nogen Iphone killer.. det kan man bare ikke.. det kan godt være iphonen mangler nogle ting men det er bare så luksus at have en så nem og logisk telefon..


    Men jeg glæder mig til at stå med en HTC Hero i hånden :)


    android er faktisk lige så logisk :) men det er mere det er en Apple og den har det ultimative bedste touch skærm :)

  • 3 har officielt meldt ud af de ikke får den! Ærgerligt når man allerede er kunde der. Men må nok snuppe call me som I skriver.


    Nogen der er irriteret af knækket i bunden? Hvis du ikke ved hvad jeg mener tjek http://www.nyemobiltelefoner.d…c-hero-mobiltelefon.html.


    Noget er jeg har læst forskellige meninger om dens måde at håndtere et par fedtfingre? Nogen skriver den er god og andre at den er meget modtagelige? Nogen købere derude som kan afklare det?

  • Det kommer jo nok an på hvor fedtede ens fingre er.. tror ikke den er "værre" til at håndtere fedtfingre end HTC Diamond er, som jeg selv har nu.. Og der skal jeg da ha dyppet fingrene i sovsen før jeg er irriteret over skærmen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Det kommer jo nok an på hvor fedtede ens fingre er.. tror ikke den er "værre" til at håndtere fedtfingre end HTC Diamond er, som jeg selv har nu.. Og der skal jeg da ha dyppet fingrene i sovsen før jeg er irriteret over skærmen


    hehe du ka jo tage sådan en pudseklud som man bruger til briller lige og tørre den af med hvis du fedter din telefon totat til, og igen tror sku os at KarGa du er forgamle til at side med sovse finger når du råder med din mobil ik? ;)

  • En jeg arbejder med fik hans i Torsdags, og han siger at den er super fed. Jeg sidder selv og overvejer om jeg skal skifte min ud med Hero'en. Men jeg kan ikke helt bestemme mig :crazyeyes:


    Men vi har både den brune og hvide hos midt data. Leverings tid er 1-2 dage.

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • proshop har den også på lager nu


    proshop

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Jeg havde en HTC Touch Diamond men er skiftet til en HTC Magic, og skal jeg være ærlig så er android virkelig lige så nemt og logisk som iPhone - også er browseren lynes hurtig, det helt vildt! + skærmen er faktisk rigtig rigtig god også

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jK^
    Jeg havde en HTC Touch Diamond men er skiftet til en HTC Magic, og skal jeg være ærlig så er android virkelig lige så nemt og logisk som iPhone - også er browseren lynes hurtig, det helt vildt! + skærmen er faktisk rigtig rigtig god også


    Sidder med samme mobil som du havde før, og overvejer sku også lidt Magic eller Hero..


    Windows Mobile sutter da godt nok røv

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Jeg kan kun sige, go for it! er absolut 150% tilfreds med min Magic!

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM