Billeder Uge 25-26: Papir

• Toby
    [Blocked Image: http://i13.photobucket.com/albums/a256/angelus84/DSC_0014.jpg]

|Henrik|
    [Blocked Image: http://img230.imageshack.us/img230/9586/blyant.jpg]

Cloggy
    [Blocked Image: http://fullmetaljacket.dk/invitation.jpg]

|Henrik|
    Syntes du har fået en rigtig fed effekt ud af det billede der, den måde du har fået papieret til at se sådan der ud, det ser fedt ud

Cloggy
    Du måtte godt ha haft lidt mere fokus (højre blænde) så hele "kortet" var i fokus, og så kan jeg, (Ved ikke om det vare er mig) Men kan ikke helt st at det er papir, men går ud fra det er en Invitation, da det er hvad du kalder billede hehe :)

• Er helt væk i billedet fra |Henrik|, er absolut ikke nogen ekspert hvad angår billeder, der er bare noget ved det jeg syntes er fantastisk. Eneste som er lidt syndt er siden til højre, med at kanten ikke er en helt ret linie.

Ang. Cloggy's billede, så er jeg rimelig sikker på at det er en invitation til et kobberbryllup... Efter som det står på kortet. :razz:

• Toby

ja papir i lange baner er det da. :)
    Der mangler dog noget i billedet som skal fange ens øje, for at gøre det seværdigt. Det er det' der er så svært i en fotograf's verden, for at gøre billedet så intresant som mugligt at kikke på. ;)

Cloggy

Jeg kan som Toby ikke rigtig se papiret, men det er det vel, ok billede. ;)

• rigtigt fedt billede |henrik| virkelig nice.. men desværre så er den ene side af bogen/whatever ikke helt ret.. den er bøjet en smule.. hvis du forstår.. ellers er det hele bare mega fedt..

Cloggy:
    godt snuppet.. desværre bliver den en smule uforkuseret nederst..

Toby:
    Interessant udtænkt.. desværre synes jeg det virker en smule overeksponeret til højre..

OT:

Hvor meget må man fortolke de titler som bliver spyttet ud hver anden uge?..
    altså.. papir bliver jo lavet af træ.. så må man godt fx tage et billede af et træ.. altså hvor går grænsen.. er det bare så langt hjernen kan tænke.. eller er det bare fx "papir".. så er det KUN papir..

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

• Altså hvis emnet er Papir, ville jeg, personligt sige at det handler om Papir, ikke om hvor det kommer fra...

For hvis emnet var Bil, så kan man jo også tag et billede af stål i sidste ende hehe...

Men du må jo gerne være Kreativ... Med et billede af et træ med en bog i siden eller foran eller noget...

• ja ja okay..

jeg skulle bare lige vide, hvor langt selvfortolkningen måtte være.. :9xo

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650