Windows XP

  • Hej KasperB
    Tak for dit svar.


    Jeg tror nu ikke at det er virus, jeg har F-prot installeret, men jeg vil prøve dit antivirus program. Om muligt.


    Ja, maskinen køre fint nok, men langsomt efter min smag.
    Det er som om nogle af de der Adobe eller Java programmer ikke virker ordentligt. Måske fordi jeg ikke kan smide dem ud og geninstallerer dem.


    Om det har nogen sammenhæng ved jeg ikke, men når jeg starter op kommer der et skilt so fortæller: event.exe har fundet en fejl og afbryder ................... osv.


    28.06.09
    Fint med en omgang Kaspersky-scanning.
    Jeg fandt ca. 7 stk
    Trojan-Downloader.Java.OpenStream.ac
    -som vist er rimeligt kendte i branchen.


    Men hvordan slipper jeg af med dem. Kan jeg bare af- og geninstallere Java "oder wass"

  • Selvom at du har diverse antivirus programmer installeret, så kan du aldrig være sikker på at du er virusfri.

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • du ka aldrig sikkeret dig at du ik har virus heller ik om du har virus i din installerede antivirus det er der online virus scanner kommer ind i billede, der skulle med minimal change være virus i dem.

  • Nå, men for at gøre en lang snak kort så har jeg fjernet omtalte Vira som jeg har smidt ud.


    Men problemet er ikke løst:
    1. Jeg kan stadig ikke åbne "Tilføj og fjern programmer" i kontrolpanelet.
    OG
    2. Når jeg starter op/logger in kommer der et skilt der lyder:
    event.exe har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden.


    Det er uvist hvem "Vi" er og jeg har ikke nogen lejlighed.


    Er der nogen der ved hvad der er galt???

  • tror ikke du har fjernet alt snavs endnu.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.