S: *SOLGT* Thermaltake Mozart TX

  • Hey


    TRh55: Jeg har været ultra glad for det.


    Jeg har haft vandkøling i det.


    Pumpen har stået i den ene side sammen med strømforsyningen og self. bundkortet i den anden side, og så spændte jeg en radiator med plads til 4 120mm blæserer, bagpå kabinettet med noget nær perfekt køling til følge.


    Det giver en masse plads til at rode med hardwaren i kabinettet på den måde det er bygget op på.


    Jeg er nu gået over til alm. blæser køling, og købt mig et Coolermaster Stacker kabinet, så jeg har ikke brug for den megen plads i mit Thermaltake kabbi mere.


    Mvh OP

  • hej har lige snakket med ham der gerne ville købe det, han har ikke pengene lige nu og her... :rolleyes:


    Jeg skriver igen når han har pengene til det og hvids det er solgt der så er der ikke noget at gøre ved det...

  • hej igen ville lige høre om alle delene er der, du ved hdd skuffer blæsere osv....


    hvids det er så har jeg 800kr.... og så ville jeg gerne købe det.... så skal du selv lægge 60 kr til fragten, hvids det er ok....

  • Hej


    Defire: Den del haddiskene skal sidde i er skam med.


    Det er værre med blæserne. Jeg købte det uden blæsere, jeg havde dog selv nogle som var en del mere lydsvage. Men jeg har 2 Thermaltake 120mm blæsere hvor den ene desværre er knækket i det ene hjørne hvor den spændes og ellers 1x S-Flex 120mm og 1x ukendt mærke 120mm med grøn sleve på ledningerne. Disse 4 kan du godt få med, men ellers skal du nok, ligsom jeg gå efter nogle mere lydsvage. Det er der også råd til, for vi kan godt aftale 860,- kr så er kabbi dit, så lægger jeg de sidste porto penge til.


    Mvh OP