Jeg vil lige se, hvad i siger til dette billede, inden jeg afslører hemmeligheden om det.

Hvad siger i til dette billede?
-
-
Oprindeligt indlæg af zaxder
Jeg vil lige se, hvad i siger til dette billede, inden jeg afslører hemmeligheden om det.Kan vi ikke få lov at se det i fuld størrelse?
Det kunne godt se ud til det er taget med en mobil?
-
Det er noget uskarpt, men kan godt li det af en eller enden grund. Kan godt li udtrykket i hende til højre
-
Siger mig ikk rigtig noget
-
Kylling x2... Kan egentligt godt lide det.
-
ku godt se ud som om det er taget gennem en glas dør/vindue..
ka ret godt li motivet
-
Jeg siger det er: Høns.....
-
Tja.. for lyst over i venstre side.. især i toppen.. ligner lidt når jeg tager billeder med min mobil..
meeen... det er da et alternativt billede, at jeg så ikke så godt kan li motivet.. det er så ligemeget..
-
Syntes godt du kunne have beskåret billedet lidt, nu fokus alligevel kun ligger på hanen.. Fx sådan her (bare lige et hurtigt forslag til at vise ideen :P)
[Blocked Image: http://img193.imageshack.us/img193/7750/hns.jpg]
-
Ja, det er taget med en mobil, alligevel ret imponerende, hvad de kan proppe i dem.
Jeg har desværre ikke billedet i en større udgave, min mobil er til reparation, og billedet ligger ikke på computeren. (Det har den været i 5 uger nu, typisk Getmore)
Jeg syntes bare at det kunne være sjovt at se, hvad i sagde om det, når det nu er taget med en mobil.