En der har HTC HD fra 3 ??

• Hvis der er en som ligger inde med en HTC HD der er købt hos 3 så giv mig lige en lyd skal lige have dig til at tjekke noget.

HJÆLP plz hvis du kan

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Har smidt link til tråden til en af mine venner som har en hos 3 :) Så må vi se om han giver lyd fra sig hehe.

EDIT: Han har ikke en bruger på siden, så kan du ikke bare skrive problemet? :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

• Jo jeg vil gerne have ham til at tjekke et par tal omkring rom.

Jeg håber han kører med den originale software og ikke har flashet nogen rom ind i telefonen.

Hvis han kører med den som købt når han så tænder telefonen skriver den en række røde tal nederst i højre hjørne, dem vil jeg meget gerne vide hvad er.

Samt hvis han holder skruned knappen nede og tænder telefonen kommer den i boot mode sådan en skærm med 3 farver.

Der står noget tekst øverst - der vil jeg også meget gerne vide hvad der står.

Skal have sendt min ind til rep. og skal være 100% sikker på den kører totalt stock da garanti ellers ikke dækker.

Håber han vil hjælpe og på forhånd mange tak.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy