Stor stationer sælges! Gaming, Media mm.


  • Kan du evt linke til de priser du regner med?


    Dit grej er jo ved at være af ældre dato, så du kan ikke nødvendigvis regne med den nypris du finder på det, da det er standard at der ofte er et par forhandlere der har noget ældre grej (udgået model) på lager til en høj pris, selvom der er kommet nyere/bedre modeller der sælges til en lavere pris.


    Et eksempel kunne være din skærm:
    Kunne ikke finde 226BW på edbpriser. Men et par forhandlere har den til salg til 2300-2400kr. Men den "nypris" kan du jo ikke bruge til noget når en nyere Samsung 22" med samme/bedre specs kan fås til omkring 1300kr!!

  • nu er det at vade lidt i det men da du sagde du havde sat den til salg på DBA blev jeg bare nød til at kigge derinde også fandt jeg din sjovt nok :D men så fandt jeg denne her maskine og den minder en lille smule om din men prøv at se pris forskellen på din og den jeg fandt :)


    skål :drink:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HaZe
    nej den bliver slet ikke solgt til de priser i byder her inde.. =)


    Desværre vil jeg have mere end folk åbenbart vil give jo, så jeg må bare vente og se om der er nogen som er interesseret over i mit prisleje


    Jeg forstår ikke hvorfor du overhovedet gider spørge folk på et forum, når du slet ikke gider hører på dem. Du har jo selv sat dig en fast pris i hovedet som du mener er rimelig, og så mener du ellers det er underordnet hvad andre folk mener om den. Du viser endda lidt agresive svar ved vores replys.


    Du kunne lige så godt lade være med at lave en forum tråd om det, så ahvde vi alle sammen, dig selv inklusiv, sluppet for at sidde og spilde tid med at sidde og svarer på tåbelige indslag

    Kabinet : Silverstone Raven

    MB : Gigabyte EX58 UD5 - RAM : Corsair Dominator 6*1GB - 1600MHz CL8

    CPU : Core I7 920 @3.7GHz - Køler : Scythe Mugen 2 - GFX : 4890

    HDD System : OCZ Vertex 2*30GB Raid0 - HDD Storage: Samsung F1 - 2*750GB

    Lydkort: Auzentech X-plosion - PSU : Antec True Power Quatro - 1KW

    Rettet 2 gange, sidst af jomo_88 ().

  • HaZe det er jo mega overpris?? Hvad skulle trække prisen så højt op?? Som andre siger så kan man samle et I7 setup, med ALTING bedre end din computer og få det billigere og det er sprit nyt!! Jeg er enig med de andre om at dette setup på ingen måde er mere værd end ca. 5k....

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • ja, men jeg siger tak for svarene..


    Og ja jeg har sat mig en min. pris, hvis det ikke bliver solgt for det, så bliver det slet ikke solgt.


    hvis i selv syntes at det er irrterende at svare på dumme indslag, så lad værd med at svar.
    Det er ingen der tvinger folk til at skrive her inde hehe..


    Men nu har jeg set hvad i dømmer skidtet til..