Hejsa.
Jeg har lavet en lille guide til dem der har brug for hjælp til OC af deres I7!:)
Link: http://bn-hardwarereviews.dk/articles.php?article_id=5
Håber dem der har Evga X58 kan bruge denne guide.
Hejsa.
Jeg har lavet en lille guide til dem der har brug for hjælp til OC af deres I7!:)
Jeg tvivler på, at dem der køber et EVGA har brug for en guide.
200 mhz BLCK er nu 4 ghz
Det andet er med turbo enabled.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Nicklas0912
Hejsa.
så har du været igang med copi/past/translate/ændre lidt hist og her igen?
for du laver ikke et eneste review selv helt fra bunden, det har du jo bevist igen og igen.
QuoteOprindeligt indlæg af dMITIj
så har du været igang med copi/past/translate/ændre lidt hist og her igen?
for du laver ikke et eneste review selv helt fra bunden, det har du jo bevist igen og igen.
Hahaha det er fandme godt spottet
Om'er Niklas det er ikke smart at stjæle andre folks arbejde!!
Det gør han hver gang og hver eneste gang, han fatter bare ikke at folk har gennemskuet ham.
QuoteOprindeligt indlæg af dMITIj
Det gør han hver gang og hver eneste gang, han fatter bare ikke at folk har gennemskuet ham.
Ja der var jo en længere tråd på hol hvor han havde gjort det samme..
Nappet en lang dybte gåendene artikel og bare sagt det var hans..
QuoteOprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
Ja der var jo en længere tråd på hol hvor han havde gjort det samme..
Nappet en lang dybte gåendene artikel og bare sagt det var hans..
hehe ja det er os den jeg mest tænker på, men det ser ud til at det er alle de review's "han har lavet" er copi/past/translate
efter min mening burde drengen bannes på samtlige forums hvor man har taget ham for dette, for det ser godt nok ikke særlig godt ud for de sitet's hvor han smider "hans reviews" op på, det er så dårlig stil og tyveri.
Sådan er det jo med ham. Han kan ligeså godt linke til original tråden i fremtiden. I stedet for at dumme sig på den måde der.
QuoteOprindeligt indlæg af baloo
Sådan er det jo med ham. Han kan ligeså godt linke til original tråden i fremtiden. I stedet for at dumme sig på den måde der.
Ja det vil være meget bedre bare at linke i stedet for at sige at man selv har lavet guiden..
Ja det ville han få mere respekt for at gøre helt klart. Et godt link er folk glade for men fup gir de for.
kun mig der syntes det er sjovt han skriver
QuoteForfatteren af denne guide fralægger sig et hvert ansvar for de skader der måtte ske som følge af brugen af denne guide! Overclocking sker derfor 100% på DIT EGET ANSVAR!
der med mener han åbenbart ikke sig selv....
hahahaha det er lidt sjovt....
OKay jeg stjæler?
Kan jeg så godt se. han køre med 20x. jeg køre med 21x
der er MEGET forskel på vores guide. jeg røger ikke noget i Ram. men det gør han osv.
Prøv at kig lidt mere før i beskylder folk.
OKay jeg stjæler?
der er MEGET forskel på vores guide. jeg røger ikke noget i Ram. men det gør han osv.
Men du lærte det vel fra EVGA's eget forum
Ja, det var der jeg lærte det mest gundlæggende. men så forske jeg jo vindre og fandt ud af man ikke behøver at pille ved rammende, der ved har jeg faktisk nådet 4.6Ghz idag.
OKay jeg stjæler?
Jeg synes måske bare du skulle tage og lave noget arbejde i stedet for at stjæle andre folks artikler..
Alle billederne og det meste af teksten har du direkte taget og bare oversat også har du tilføjet dine egne stave fejl..
Det gør det ikke til din guide!!
Få hovedet ud af røven niklas for at sige det pænt og se dig omkring det til gavne dig..
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
Jeg synes måske bare du skulle tage og lave noget arbejde i stedet for at stjæle andre folks artikler..
Alle billederne og det meste af teksten har du direkte taget og bare oversat også har du tilføjet dine egne stave fejl..
Det gør det ikke til din guide!!
Få hovedet ud af røven niklas for at sige det pænt og se dig omkring det til gavne dig..
*LOL*
Alle billederne? har sku da selv taget dem? lige på nær det alle første.
Så få selv hovedet ud af røven. det der pis gider jeg slet ikke høre på.
QuoteOprindeligt indlæg af Nicklas0912
Alle billederne? har sku da selv taget dem? lige på nær det alle første.
Så få selv hovedet ud af røven. det der pis gider jeg slet ikke høre på.
Nej man fakta er at du har stjålet fra en anden persons guide hvilket er fy fy
Nej man hvis du ikke gider og høre på os andre "svine" dig til med vores ævl så skulle du måske lære at lave arbejdet selv!
Ellers så vil jeg da sige rent ud hvis du ikke kan lide lugten i bageriet så kan du jo lige så fint gå igen
som sagt har jeg jo ikke stjålet den persons guide. har jo lavet min egen? hvis du ikke vil indse det, så tror jeg bare at du skal smutte.