Proshop RMA service

  • Hej


    jeg har sendt et bundkort ind til proshop som så er blevet sendt videre til
    producenten til ombytning, jeg har nu ventet siden den 18. maj hvor jeg har snakke per telefon/chat med jer og er blevet lovet utallige gange de ville kontakte mig og intet er sket,
    den 29. Maj snakket jeg igen med en som sagde han nok skulle rykke RMA afdelingen til at kontakte mig, og igen sker der intet i den sag, jeg høre intet fra dem.


    i går den 8. juni prøver ,eg igen og starter forfra med at forklare en ny medarbejder problemet, han skal nok kigge på det med det samme.


    Men....


    intet sker jeg høre ikke noget, jeg prøver så i dag igen, hvor jeg har
    snakket med den samme medarbejdre 4 gange alle gangene bliver jeg lovet han vender tilbage
    men ak nej.


    efter min sidste snak siger han til mig jeg kan sender delene retur
    (kabler/lydkort/og andet fra bundkortet af)
    jer spørger så hvorfor ingen har sagt noget om det før nu, og det viste han jo så ikke.


    jeg spørger om han ikke bare kan sende mig et nyt bundkort (kun bundkort
    da jeg har alt det andet) men nej det kan i ikke i skal have delene
    først..


    jeg vil bare have det her ud af verden men de vil åbenbart bare trække det
    så langt ud som muligt.


    Det er sgu dårlig service, / ingen service,
    deres "værdigrundlag har fra starten været "at når man ikke er den
    største, så må man bare gøre det endnu bedre"


    ja hold da op det er jo lige det de har gjordt i denne sag


    de kunne have sagt fra starten af, jeg bare skulle sende det hele så ville det gå stærkt, med det snakkede de ikke noget om!
    "bare send bundkordet"
    og de vil ikke sende mig et nyt bundkort og så sende de nye dele til producenten hvis det er det de skal mine dele skal,


    igen INGEN har prøvet på at hjælpe mig i denne sag


    kun varm luft siden jeg sendte det ind den 18. maj.


    jeg skulle lige af med nogen ting der jeg er ved at jo helt amok over det



    Hilsen Brian



    PS. har sendt en klage til deres chef over den service

  • normalt hvis man skal have noget ombyttet eller til rma så pakker man kassen som da man selv modtog den, dvs alt indhold.
    ellers gør de ikke noget, det er lidt plat ja.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn
    normalt hvis man skal have noget ombyttet eller til rma så pakker man kassen som da man selv modtog den, dvs alt indhold.
    ellers gør de ikke noget, det er lidt plat ja.


    de sagde til mig de kun skulle have bundkort så det er lidt svært for mig at de også snakker om tilbehør

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brian MC


    de sagde til mig de kun skulle have bundkort så det er lidt svært for mig at de også snakker om tilbehør


    ja okay, så er det deres fejl, jeg havde en sag magen til din for mange år siden ved shg. hvor jeg kun skrev mail for så havde jeg alt på skrift , så du har noget at vise frem hvis de så siger noget andet.. hvilket som også redet mig i sidste ende, hvor jeg fik et nyt bundkort.