• Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Det er da tæt på, endda lavet af samme mand ;)


    Jojo, men Futurama er bare langt overlegent i sjovhed osv :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups


    Hvis man kigger på imdb så har Homer, Marge, Lisa, Bart & Flanders altid haft de samme stemmer, i alle 440 afsnit samt i "The Tracey Ullman Show".


    Se første sæson.. Det kan godt være det er de samme personer, det skal jeg ikke kunne sige.. men stemmerne i sæson 1 er markant anderledes end resten af sæsonerne


    Ved godt det er lidt omvendt, at det var første sæson og Futurama er næste sæson.. men så længe der er kompetente mennesker bag og ikke pengegriske svin, så går det jo nok :) alternativet er jo ingen Futurama


    Brtlsn: Troede du mente Simpsons var sjovere end Futurama, det er der ihvertfald en hel del, inkl. mig selv, der mener :)

  • Første sæson af Simpsons er ikke særlig god i mine øjne. På det tidspunkt havde de ikke helt sporet sig ind på hvordan de forskellige figurer skulle være. Homer er jo f.eks. nærmest intelligent i første sæson.


    Jeg synes også Simpsons er langt sjovere end Futurama. Det faktum at der er lavet så mange sæsoner viser at der er mange der deler min holdning.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • er først for nyligt begyndt at se futurama, er helt vild med serien. er ved sæson 3 nu.. Men det er da ærgeligt at høre at det er nye folk der skal ligge stemmer til, meen lad os nu se hvor gode de nye er, ikke grund til at tage sorger på forskud.

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

    Rettet en gang, sidst af jedimind ().

  • var lige inde og kigge på imdb, og kiggede under sæson 6 og det er ikke nogle nye stemme skuespillere, men derimod de samme som har lagt stemme til alle de andre sæsoner, Men kan måske være fordi imdb ikke har opdateret. http://www.imdb.com/title/tt1620650/fullcredits#cast

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

    Rettet 2 gange, sidst af jedimind ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jedimind
    var lige inde og kigge på imdb, og kiggede under sæson 6 og det er ikke nogle nye stemme skuespillere, men derimod de samme som har lagt stemme til alle de andre sæsoner, Men kan måske være fordi imdb ikke har opdateret. http://www.imdb.com/title/tt1620650/fullcredits#cast


    Nej nej, den er god nok, det er de gamle stemmer. Postede selv et link til en nyhed der sagde det for et stykke tid siden hvis du kigger et par posts højere oppe ;)