God shuttle computer

  • Hej. Jeg er ude efter en ny gamer computer da det er mange år siden jeg har købt noget nyt. Så vil høre hvad jeg skal gå efter, vil helst have en shuttle da den ikke fylder meget men et lille alm kabinet kan også komme på tale.. Vil ca. give omkring 10k også lidt over måske..


    Så hvis i vil komme med lidt forskellige forslag, vil jeg være meget taknemmelig ;)



    /Piter

  • Den var sværer. Shuttlecomputere er aldrig blevet den helt store succes. Den største PC jeg lige kunne finde var denne på EDBpriser. Den koster de 10k og lidt til. Den er ikke speciel god, og egner sin nok hellerikke til gamning.


    Hvis du skal have en Shuttle PC skal du nok selv bygge!



    Der er en anden mulighed, og det hedder en MAC. Jeg ved ikke hvordan du har det med dem, men de kører udemærket med Windows. Det gør jeg selv de gange jeg spiller.


    En iMAC er næsten endnu federe end en Shuttle. Her er computeren indbygget i skærmen. De er bygget til tungt grafisk brug, og kan derved sagtens bruges til spil. De er dog også (det er MAC) lidt dyre - men utrolig fede!


    2,66gHz udgaverne her kun et lille gfx kort. Du skal købe dem større hvis du vil et ordentligt GFX kort i - ellers ska du køre med et eksternt kort.


  • Jeg holder stadig meget af Apple/Mac. Meeen, du skal altså smide 13-14K for en iMac der har noget der bare minder om et OK grafikkort.
    Til de penge kan man altså købe sig en ret heftig Shuttle. Jeg mener stadig http://www.fcomputer.dk samler den for dig, hvis man ikke har mod på dét.

  • For det budget kunne det da være sjovt at lave en micro atx maskine meget noget støjsvag vandkøling :D


    Jeg ville vælge det her kabinet


    Også bygge et amd system i det med en 720BE cpu også montere noget vandkøling i det burde kunne klares for omkring en 9000-10000 kr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Jeg holder stadig meget af Apple/Mac. Meeen, du skal altså smide 13-14K for en iMac der har noget der bare minder om et OK grafikkort.
    Til de penge kan man altså købe sig en ret heftig Shuttle. Jeg mener stadig http://www.fcomputer.dk samler den for dig, hvis man ikke har mod på dét.


    Jeg skal ikke selv kunne udtale mig om dem, men så i en anden tråd at fønix fønix måske ikke var de bedste at handle med...


    Har dog ikke selv prøvet dem, men synes bare lige det skulle med i overvejelserne...