Anbefal noget electro/drum n' bass

• Anbefal noget electro/drum n' bass.

Kender allerede Digitalism, Justice, Deadmau5, Pendulum og Prodigy - så primært noget i den stil jeg kunne tænke mig. Aner ikke hvad genre de hver især hører ind under, men det er også pisse ligegyldigt.

Kom med nogle forslag.

• Justice, Deadmau5 = Electro/Progressive House
    Pendulum = Drum n Bass
    Prodigy = Bigbeat/Breakbeat
    Digitalism = Electronic

Så er det på plads i hvert fald ;)

Digitalism minder meget om Boys Noize (som jeg rigtig godt kan lide), MSTRKRFT og The Bloody Beetroots.

Pendulum, der vil jeg anbefale Andy C - han laver fantastisk DnB.

Prodigy minder lidt om The Chemical Brothers der dog er en smule mere elektroniske, eller så måske lidt om The Crystal Method som bevæger sig over i technogenren (den rigtige techno, ikke det børn på YouTube kalder techno) ;)

Justice som er en del af Ed Banger Records (fransk label) minder meget om de andre kunstnere inden for Ed Banger Rec, og her kan SebastiAn, Mr. Oizo, Busy P, DJ Mehdi og Kavinsky anbefales.

Deadmau5 minder om sig selv :D Hans tidligere lille arbejde med en anden DJ er rigtig godt, og de kaldte sig selv for BSOD, dem kan du lytte til. Ellers kan du finde musik af Pryda, Wolfgang Gartner, Sydney Blu, Kamisshake, Sébastien Léger, Steve Angello og Cirez D.

Håber det er brugbart :P

Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Lækkert Brtlsn, vil ta' en lytter til dem alle.

Tak. :)

Så lidt, det var lige mine genrer det handlede om, så det var nemt ;)

• Nævner lige nogle af de fedeste kunstnere inden for D&B, Dubstep, Downtempo, Breakbeat hvilket alt sammen minder lidt om hinanden :) Hvis det er kan du altid smutte forbi her: http://www.last.fm/user/phoqu3 - Jeg hører næsten ikke andet en D&B :)

Men lige en lille liste over min top15 kunstnere:

LTJ Bukem
    London Elektricity
    Chase and Status
    Atlantic Connection
    Commix
    Danny Byrd
    Logistics
    High Contrast
    D Bridge
    Break
    Bachelors of Science
    Shimon
    Dillinja
    Adam F
    Peshay

(De er listet i uvilkårlig rækkefølge) :)

Btw. Så smid mig lige en PM hvis du vil have et super link til en MASSE drum n' bass. Alle de kunstnere der er nævnt er i det link. Men det må blive over PM..