Ekseptionelt ustabilt anus internet

  • HelloS PeopleS!


    Fik lige lyst til at spille lidt World Of Warcraft og skulle derfor downloade en masse updates osv., da jeg ikke havde haft det installeret på denne pc før.


    For at kunne spille, skulle jeg så udover grundspillet (som jeg havde på cd'er, ca. 4GB) downloade yderligere 6-7 GB updates m.m - hvor en del af dem skal hentes med den såkalte "Blizzard Downloader".


    Jeg opdager da til min store forbavselse, at min download rate det ene øjeblik kan ligge flat på omkring de 40 kb/s og så 2 minutter senere køre på fulde hammer 240 kb/s (for mig er det fulde hammer :D). Dette er voldsomt frustrerende, specielt når man sidder og stirrer på Estimated Time: som svinger fra 24 minutter til noget ligende 2 timer.


    Nogen som kunne sidde inde med en forklaring på dette? Evt. løsning?:cheers:


    P.S Blizzard-Downloaderen fortæller mig også at jeg sidder bag en firewall, men har ikke rigtig andre former for beskyttelse andet end Avast (som jeg har slået fra) og så WindowsFirewall (som også er slået fra). Altså jeg kan ikke se hvad der skulle blokkere forbindelsen.


    P.P.S Er det blot min internetudbyder som skal have smæk?

  • Hold da helt kaJe!! Nu skal jeg lige love for at den giver den gas :P, har sat den direkte til internettet for den gik nemlig igennem noget routerværk før. Men hvad vil det sige at åbne en port?