Billeder uge 21-22: Bygning/Arkitektur

• Toby
    [Blocked Image: http://i13.photobucket.com/albums/a256/angelus84/DSC_7111.jpg]

dwmc
    [Blocked Image: http://i732.photobucket.com/albums/ww328/WoRLMD/tweakdk%20photoopgave/bruunstweak-1.jpg]

|Henrik|
    [Blocked Image: http://img37.imageshack.us/img37/8996/bygningl.jpg]

Desværre ikke så mange der deltog i denne her uge, selv om det endelig var et forholdsvis let emne.
    Håber der kommer flere den næste gang :)

dwmc
    Som jeg havde sagt i den anden tråd, Tror jeg, at dit billede ville ha set beder ud med en højre blænde, da der ville komme et større fokus område i billede, men ellers godt billede, lækkert med skygerne i bygningens vinduer :)

|Henrik|
    Endelig et rigtig fedt billede, selv om det er super simpelt :)
    Lækkert med det "støj" du har tilføjet... Er det taget i hånden, eller på stativ? kan ikke helt blive enig med mig selv om, om det hælder lidt til den ene side :)

• Tak for kommentaren Toby.
    Ja, det er et hurtigt snapshot som er håndholdt, jeg har så prøvet at lave det lidt old, for at få det til at se lidt mere seværdigt ud. :)

Toby

Fint motiv, men en smugle opretning-kontrast-sharpen havde gjordt det bedre tror jeg. ;)

dwmc

Også et ok billede fra dig, men synes at bygningen flyder sammen med himlen, også her havde kontrast og sharpen + levels gjordt det bedre. ;)

Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Toby

Fint motiv, men en smugle opretning-kontrast-sharpen havde gjordt det bedre tror jeg. ;)

Tror faktisk det er redigert både i Sharpnes, kontrast og Opretinng... det er taget i RAW, så har leget en del med det...
    :)

• Toby:
    Jer kan ret godt lide dit lidt tågede billede.. ville måske godt have haft skåret kajen (eller hva det nu er ) væk.. syntes godt om lyset med "stjernerne" omkring :9xo

dwmc:
    Jeg kan også ret godt lide dit "motiv" tror dog godt jeg ville have haft bygningen en lille smule lyseren men god idé :roller:

|Henrik|
    som altid fra dig et godt skud... :razz: kanon flot mangler måske lidt lys.. hælder bygningen lidt i venstre side ? hvor er det taget ?

Mvh Merling

• Merling

Takker for kommentaren.. Hvis jeg skære kajen væk, ville det se dumt ud syntes jeg... da billede stopper for Hårdt så...
    Men vær sin smag :)

Og det er skam ikke "tågnede" som du skriver, sådan er "luften" der nede... trår det er sand/støv.. for det er sådan der over alt... :)

• Shit nåede ikke at få lagt midt op :( Når er der ikke noget at gøre ved.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Toby:
    fed motiv, man kunne evt klippe en smule af stranden da den lyse del stjæler "focus" en smule fra bygningen når man kigger på fotoet.

Henrik:
    super fedt billede, er det Hdr? eller rent sort hvid?

Dwmc:
    jeg siger tak for tips og triks :-)

• Tak for kommentaren.

Nej det er ikke et HDRi, men det er et efterbehandlet farvebillede... ;)