Til Aerial.
Ved ik om man slet ik modtager PM hvis de er sendt og modtagerens PMbox er fuld?
Men har hvertfald kommet til at skrive 2 af de samme.. - bare så du ik tror jeg er en ell anden freak
Til Aerial.
Ved ik om man slet ik modtager PM hvis de er sendt og modtagerens PMbox er fuld?
Men har hvertfald kommet til at skrive 2 af de samme.. - bare så du ik tror jeg er en ell anden freak
he he - tror jeg har fået lidt mange PM's de sidste par dage så min box har vidst været fuld konstant de sidste par dage
Jeg har replyed på de PM's jeg har fået så hvis du (eller nogen anden) ikke har fået svar må I meget gerne sende dem igen
Go jul til alle
oki..
Jeg sender dig bare en ny så..
mr busy man
QuoteOriginally posted by Aerial
he he - tror jeg har fået lidt mange PM's de sidste par dage så min box har vidst været fuld konstant de sidste par dage
Jeg har replyed på de PM's jeg har fået så hvis du (eller nogen anden) ikke har fået svar må I meget gerne sende dem igen
Go jul til alle
heheh, det er ik sådan lige at være eftertragtet hva?
haha, jeg har fået 9 i den tid jeg har været her
Har også kun fået 9-10 stykker... Vi er åbentbart uinterresante...
hehe det må man sige - er oppe på en god del nu, har været fyldt en eller to gange
8 stk. i min inbox?
Jeg har så nok fået omkring 300!
17
He He, men det er næsten kun advarsler fra moderators :tongue:
20+???
2
1
Har slettet fra fuld Pm box (Dvs 60) 2 gange... Så 120Pm´s..
Plus 14 jeg har liggede nu:
134 stk
Er du stolt?
Nej, burde jeg være det?
QuoteOriginally posted by Daniel | Oc-central.dk
Nej, burde jeg være det?
Ja *GG* :]
QuoteOriginally posted by learner
17
He He, men det er næsten kun advarsler fra moderators :tongue:
Hmmmmm - så har du vist også dummet dig gevaldigt - jeg har aldrig fået så'n en - hmmmmm - nu vælter de sgu nok ind - hver gang jeg bander lidt........
QuoteOriginally posted by WizzarD
Hmmmmm - så har du vist også dummet dig gevaldigt - jeg har aldrig fået så'n en - hmmmmm - nu vælter de sgu nok ind - hver gang jeg bander lidt........
He he, det var bare lidt gas Har kun et par stykke fra moderators :D, men tror de har fået mig opdraget nu