goddag ved skærmene..
Jeg har besluttet at et spejlrefleks kamera skal være min næste investering.. Og jeg har kikket og kikket, læst og læst.. så vidt jeg kan se, så er det mest Canon jeg hælder til.. og så faldt jeg self over 1000D, da den har en utrolig dejlig pris for en studerende som mig.. men jeg er altså sån forelsket i et 450D..
Dette er mit første DSLR og derfor skal jeg også kun køre med kit linse i starten.. kameraet skal for det meste bruges til billeder til anmeldelser her på tweak.dk, men også ferie-, potrat- og landskabsbilleder vil der blive taget..
Jeg har haft begge i hånden, og jeg synes de virker meget li hinanden, sån i udformning af knapper og greb.. dog synes jeg 450D virkede som om der var større byggekvalitet.. 1000D føltes meget plastik arktig og generelt billigere i godset..
Da jeg har set 1000D til 2.999kr - med kit linse - hos elgiganten virker det som en ganske fin pris.. og ser jeg så på 450D, så skal man op i 4.500kr for at finde en okay for handler..
så er mit spørgsmål.. er det det værd at gå op til 450D frem for 1000D?.. for jeg er satme forelsket i 450D, men den koster altså os 50% mere..
hvis man stemmer, så må man godt smide en begrundelse.. tak..
P.S. Hvis nogen har et brugt DSLR til salg vil jeg gerne høre om det..
Takker på forhånd, hvis jeg skulle glemme det..