S: HP DV9762eo

  • Hej,


    Sælger denne bærbar igen da jeg vil have en C2D bærbar istedet.


    Den er købt i Februar 2008, så der er stadig 8 måneders garanti tilbage på den, kvittering haves på den, købt i Bilka i Odense.


    Den har ingen fejler eller mangler efter mine mening og ingen ridser.


    Det er en Entertainment PC , så der medfølger fjernbetjening og iøvrigt også 1stk sleeve og 1 Orginal HP Messenger bærbar taske , 2stk strømforsyninger.


    Windows Vista Home Premium medfølger til bærbaren.


    Ï Original Windows Vista® Home Premium 32-bit
    Ï AMD Turion™ 64 X2 Mobile Technology TL-68
    Ï 3072 MB (1 x 1024 MB + 1 x 2048 MB)
    Ï 250 GB SATA-harddisk 5400 o/m
    Ï 17" WXGA+ High Definition BrightView bredskærm ( 1440 * 900 )
    Ï NVIDIA® GeForce™ 8400M GS
    Ï Op til 1535 MB grafikhukommelse i alt med 256 MB
    dedikeret


    http://h20195.www2.hp.com/V2/G…erien/KM038EA&cc=dk&lc=da


    HBO : 3300 ,-


    Befinder sig ved Odense egnen.


    Andre spørgsmål, spørg endelig.


    Kan evt. leveres da jeg kører igennem Jylland Torsdag d.28 , inden for en rimeligheds grænse af E45 selvfølgelig.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mike JezZ
    Hvis du har prøvet det, hvad er FPS en så ved hvilken opløsning, og ved hvor høj detaljeopløsning osv.?


    Er det muligt at proppe flere ram i?


    standard 1440*900 uden og fyre alt på max tager den standard fps , dog selvfølgelig som andre computere hvis du vader ind i område med 500 mennesker skal du nok forvente lidt load tid.


    du kan proppe flere ram i ja, den understøtter 4gb ram

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mike JezZ
    Desværre er NoteBookCheck ikke helt enige :( Hmm :boxed:


    kender ikke den side , ved bare den kører cs og wow uden problemer , du kan jo tildele flere ram til gfx kortet udover de 256 den selv har.


    jeg har selv kørt eve online på den med premium graphics versionen installed uden problemer


    nu har jeg selv kigget den side igennem , det kort er jo slet ikke testet med wow endnu

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nitan
    Ved du om det er muligt og kunne indlevere bærbaren i en anden bilka end odenses bilka?


    Hvis der nu skal være noget problem med den :)


    Ellers er jeg meget interreseret, da jeg er på udkig efter en studie bærbar til billige penge :)


    du kan indlevere den i hvilken som helst bilka i danmark, ifølge bilka selv.

  • Den er temmelig lille nitan :p , du bor via e20 som giver mig en omvej på 230km og ca. 2 timers ekstra bil kørsel , er træt nok i forvejen når jeg har kørt bil hele dagen ;)


    Men du skal være velkommen til og skrive :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nitan
    Det lagde jeg ikke lige mærke til hehe :)


    Hvordan ser det ud med fragt? :S


    fragten er 100,- hvis det er det du mener, og kan sendes med gls eller postdanmark.