jeg har tænkt mig og købe et Asus - RAMPAGEII/GENE kort og smide en core i7 920 med et g-force gtx 275 og 6gb ram(tri-chan) i et antec P-180 mini og jeg vil gerne have en anden cpu køler på men jeg ved ikke helt hvad der er plads til jeg har kigget på en Thermalright AXP-140 http://www.coolerkit.dk/thermalright_axp_140-p-1104.html da jeg ikke er sikker på om "normale" køleprofiler kan være der... nogen forslag til hvad jeg eller kan få plads til...??
køler til m-ATX kort
-
-
I P-180 mini kan de fleste luftkølere side også selvom det er et Gene bundkort.
Tag den her køler: http://www.edbpriser.dk/Produc…162&searchArea=&Soegeord=
Man skal ikke spare på sin køler i små kabinetter fordi airflowet tit er dårligere en små kabis.
Derfor en ordentlig køler. -
jeg syntes bare den køler er for stor og ikke mindst tung og da det er et lille kabinet tænkte jeg at en køler tiltænkt HTPC ville være god... kan godt være jeg tager fejl... jeg er bare bange for og knække bundkortet når jeg skal flytte runde på computeren...
-
-
Oprindeligt indlæg af vanto
jeg har tænkt mig og købe et Asus - RAMPAGEII/GENE kort og smide en core i7 920 med et g-force gtx 275 og 6gb ram(tri-chan) i et antec P-180 mini og jeg vil gerne have en anden cpu køler på men jeg ved ikke helt hvad der er plads til jeg har kigget på en Thermalright AXP-140 http://www.coolerkit.dk/thermalright_axp_140-p-1104.html da jeg ikke er sikker på om "normale" køleprofiler kan være der... nogen forslag til hvad jeg eller kan få plads til...??
Jeg havde en Xigmatek Red Scorpion monteret i det P180 Mini jeg havde, og dét virkede rigtig godt.
Airlfow i P180 Mini er noget af det bedste jeg har oplevet. -
Oprindeligt indlæg af vanto
jeg syntes bare den køler er for stor og ikke mindst tung og da det er et lille kabinet tænkte jeg at en køler tiltænkt HTPC ville være god... kan godt være jeg tager fejl... jeg er bare bange for og knække bundkortet når jeg skal flytte runde på computeren...alle gode køler vejer ca. 600-700+g, når du flytter din computer er det jo ikke meningen du skal smide den rundt
hvis man flytter sin computer med lidt omtanke så sker der intet (7,9,13) det er i hvertfalde aldrig sket for mig, en køler til en HTPC kan godt bruges meeeeen så kunne du jo nøjes med stock-køleren i stede for. men altså sådan en i7 920 bliver altså noget varmere end core 2 due/quad os selvom du ikke skal OC, men alt i alt vil en god "stor" køler som feks. den Baloo forslår er altså være nr. 1. -
Oprindeligt indlæg af dMITIj
alle gode køler vejer ca. 600-700+g, når du flytter din computer er det jo ikke meningen du skal smide den rundt
hvis man flytter sin computer med lidt omtanke så sker der intet (7,9,13) det er i hvertfalde aldrig sket for mig, en køler til en HTPC kan godt bruges meeeeen så kunne du jo nøjes med stock-køleren i stede for. men altså sådan en i7 920 bliver altså noget varmere end core 2 due/quad os selvom du ikke skal OC, men alt i alt vil en god "stor" køler som feks. den Baloo forslår er altså være nr. 1.