Jeg glæder mig så vanvittig meget til de to spil udkommer!
Er vi ik enige?
Jeg glæder mig så vanvittig meget til de to spil udkommer!
Er vi ik enige?
Mafia 2 ja, den skulle komme til efteråret (2009) hvis vi er heldige el. den ik blir udsat
jeg er helt vild med boksespil.. har dog desværre ikke hverken xbox360 eller playstation 3. men mafia 2 ser da ganske lovende ud, bliver spændende at se nogle ingame videor.
Jeg glæder mig super meget til Fight Night Round 4, jeg synes 3'eren var udemærket. Men plads til forbedring er der jo altid
Mafia 2 tror jeg virkelig overgår alle vores forventniger men igen, er sku efterhånden nervøs. Syntes jeg tit blir skuffet over nye spil. Men måske er det os bare mig som har lige lovlige høje forventninger Kan værtfald huske Mafia 1. Det er stadig det bedste spil i mine øjne når man tænker på hvornår det udkom:)
Fight Night Round 4. Det blir fedt med Ali og Tyson i ringen
Ved godt det lyder meget meget urealistisk men håber vi ser kessler i det !
Og selvfølgelig Klitschko brothers:)
ja.. glæder mig os sygt meget til Mafia 2.. er bare bange for at den skuffer lidt og at det kun er i grafikken der er noget nyt at hente.. 1'eren var jo 2talt nice, og havde mega mange features..
Forza 3!
Do I need to say more?!
tja som man kan se i min signatur glæder jeg mig til flere spil. men mafia 2 er nok det der kommer først og glæder jeg mig vanvittigt meget til det. og man kan jo forudbestille det hos coolshop.dk men ved sku om deres realeasedate holder, jeg kan ihvertfald ikk få den bekræftet nogle steder.. men 1. Jan. ville passe mig perfekt, da bachelor projektet bliver afleveret i slutningen af december
og tjekker ugentligt om der er noget nyt om både mafia 2 og D3, men blizzard stener sku for sygt. og er stensikker på at mafia kommer først....